  • 1. Data: 2010-07-28 14:22:00
    Temat: Multibank - archiwizacja operacji
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy może ktoś ma pomysł na zarchiwizowanie około 3000 operacji
    przeprowadzonych na rachunku w Multibanku?

    Dla każdej operacji chciałbym mieć potwierdzenie "wydrukowane" do PDF.

    Oczywiście pytam o sprytne rozwiązanie. Posadzeni kogoś, co by klikał w
    ten ichni system to raczej słaby pomysł.

    Jestem techniczny, tak więc jestem w stanie coś tam nawet napisać.
    Ale wolałbym nie wymyślać koła na nowo, zwłaszcza jeśli ktoś już się
    zmierzył z takim problemem.

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-07-28 14:40:56
    Temat: Re: Multibank - archiwizacja operacji
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-28 16:22, Piotrek wrote:
> [...]
    >
    > Jestem techniczny, tak więc jestem w stanie coś tam nawet napisać.
    > Ale wolałbym nie wymyślać koła na nowo, zwłaszcza jeśli ktoś już się

    Oczywiście wszystko już zostało napisane ...
    Sorki za lenistwo i zapytanie zanim spojrzałem do Google.

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-07-29 09:07:34
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Piotrek wrote:

    > Oczywiście wszystko już zostało napisane ...
    > Sorki za lenistwo i zapytanie zanim spojrzałem do Google.
    >
    > Piotrek

    Hm, a jak już zaśmieciłeś listę, nie mogłeś podać tego linka ?
    :-)

    witrak()

  • 4. Data: 2010-07-30 10:44:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-29 11:07, witrak() wrote:

    > Hm, a jak już zaśmieciłeś listę, nie mogłeś podać tego linka ?
    > :-)
    >
    > witrak()

    Okazuje się, że pytanie jest dalej aktualne ponieważ software, który
    znalazłem (emSzmal) nie umożliwia archiwizowania potwierdzenia operacji
    w takiej postaci jak to generuje bank.

    Ale powiedzmy, że coś tam kończę dłubać tak więc sam się obsłużę.

    Piotrek

  • 5. Data: 2010-07-30 12:47:54
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    W dniu 2010-07-30 12:44, Piotrek pisze:

> [...]
    > w takiej postaci jak to generuje bank.
    >
    > Ale powiedzmy, że coś tam kończę dłubać tak więc sam się obsłużę.

    Ja znalazłem coś takiego: http://www.bankonet.pl/

    Możliwości spore, niestety wersja demo działająca miesiąc, ale wystarczy
    aby zrobić archiwizację wszystkiego co najbardziej potrzebne.

    Zestawienie wszystkich transakcji wyszło mi na 600 stron:-)

    Ale ładnie, po 2 transakcje na stronie, ze wszystkimi detalami.

    --
    MariuszR
    https://www.mcpvirtualbusinesscard.com/VBCServer/mar