  • 1. Data: 2002-07-04 18:57:57
    Temat: Multibank i netk@rta
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dzis dostalem odp z Multibanku

    W przypadku netk@rty wydajemy ją wyłącznie do rachunku Multikonto Ja.Aby
    była możliwośc wydania takiej karty do pozostałych rachunków konieczny jest
    odrębny projekt informatyczny.

    Moze ktos mnie oswieci czemu konieczny jest 'odreby projekt informatyczny'?

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-07-04 20:50:15
    Temat: Re: Multibank i netk@rta
    Od: "RobertM" <r...@i...com>

    Widocznie jest ;-)
    Jakies wytlumaczenie musza miec.

    Daaaaaawno temu, mily Pan z multilinii zdradzil mi ze "maja w planach
    wprowadzenie jej takze do innych multikont"...
    Powiedzial mi tak jak dla netkarty chcialem zmienic rachunek z
    multikonto "Jestem" na "Ja".

    Pozostalo tylko nam czekac ...

    Pozdrawiam,
    Robert M.

    Ze wzgledu ze jest tu juz jakis Robert :-), i podpisywalem sie "jego"
    pseudonimem -zmieniam xywke na RobertM.

  • 3. Data: 2002-07-04 21:11:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    RobertM <r...@i...com> wrote:

    > Ze wzgledu ze jest tu juz jakis Robert :-), i podpisywalem sie "jego"
    > pseudonimem -zmieniam xywke na RobertM.

    Dzieki za wyrozumialosc :)