-
1. Data: 2006-12-09 18:05:47
Temat: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
Witam
Od dwóch lat jestem klientem i przyszedł pierwszy zgrzyt i chyba czas na
zmianę banku. Podniesienie opłat jakoś tak przeszło niby, że coś tam
oddadzą jak się spiszesz no nie ważne. Historia z wpłatomatem
uświadomiła mi kompletną ignorancję banku i totalne nieposzanowanie
klienta. No to zacznę od początku.
W piątek rano podjechałem przed pracą do wpłatomatu aby wpłacić koledze
pieniądze przez moje konto do mbanku. Godzina 7.45 wpłacam pieniądze i
wpłatomat pomielił, pomielił i wywalił "Awaria modułu gotówkowego"
wypluł karteczkę i oddał kartę. Dzwonię na mlinię i Pani mnie
poinformowała, że oczywiście takie rzeczy się zdarzają i że wpłatomat
może po godzinie sam zaksięgować pieniądze albo jak przyjdzie obsługa
banku to zresetuje wpłatomat i może wtedy a jak nie to proszę zadzwonić.
Coś czułem, że to tylko pobożne życzenia ale cóż było mi robić.
Sprawdzam o godzinie 10.00 pieniędzy brak. Dzwonię na mlinię i inna Pani
mi mówi, że trzeba złożyć w takim razie reklamacje i totalnie bezdusznym
głosem rzuca od niechcenia, że bank rozpatrzy ją w 10 dni!!! W tym
momencie osłupiałem i po prostu nie mogłem w to uwierzyć. Po krótkiej
wymianie zdań Pani dorzuciła, że takie reklamacje idą w pierwszej
kolejności i że w ogóle to jest zewnętrzna firma do obsługi wpłatomatu
etc etc.
Kilka szczegółów. Kartka z wpłatomatu ma godzinę 7:56 a ja w pracy byłem
o 7:54 (odbijam się kartą) więc ewidentnie godzina jest nie ta.
Potwierdzenie zgłoszenia reklamacji dostałem dzisiaj na maila o
godzienie 9:49 czyli lekko licząc 20h albo lepiej.
No i na koniec kilka moich uwag. Uważam, że skoro multibank postawił
wpłatomaty a za wpłaty w banku kasuje to chyba procedura w wypadku
awarii i odzyskania pieniędzy powinna trwać góra kilka h a nie iść jako
zwykła reklamacja - jest to po prostu kpina i brak poszanowania
pieniędzy klientów, z których przecież się bank utrzymuje. Rozumiem
jeżeli to by był bankomat trudno przeboleje i pójdę do innego ale to
jest wpłatomat całkiem inna usługa. I tak mnie zastanowiło co by było
jakby akurat te pieniądze miały iść na spłatę KK - rozumiem, że
"przyjazny świat finansów" bez zastanowienia dowaliłby wszystkie kary a
rozpatrzenie reklamacji poszłoby zaraz za reklamacją z wpłatomatu bo
tamta ma podobno wyższy priorytet.
Generalnie bank stracił w moich oczach wszystko co do tej pory
wypracował. Tylko pytanie gdzie się teraz przenieść? Mam konto wspólne
ze swoja dziewczyną do tego KK i możliwość wpłaty choć jak widać nie
zawsze :/
Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
teraz biedny począć ;)
--
Bartosz 'bart' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
2. Data: 2006-12-09 18:22:29
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: "....co to..." <c...@t...ca>
> Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
> teraz biedny począć ;)
>
Trzymaj w skarpecie :) chyba ze dziura sie zrobi
a tak na marginesie tak jak w kazdym banku wiec nie ma co plakac to tylko
PRL nowsze wydanie ale nadal wersja alpha
pozdrawiam i zycze szybkiego zalatwienia reklamacji
-
3. Data: 2006-12-09 19:05:37
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
....co to... wrote:
> Trzymaj w skarpecie :) chyba ze dziura sie zrobi
>
> a tak na marginesie tak jak w kazdym banku wiec nie ma co plakac to tylko
> PRL nowsze wydanie ale nadal wersja alpha
>
> pozdrawiam i zycze szybkiego zalatwienia reklamacji
Nie no raczej nie mam złudzeń i nie płaczę ale wydawało mi się, że w
takiej sytuacji to bank mógłby chociaż zachować jakieś pozory, że coś
robi typu:
"Przyjmuje reklamację i powiem Panu tak, że normalnie trwa to 10 dni a w
takich sytuacjach tylko 7 dni tyle w ile świat stworzono" hłe hłe jak to
mówi stare dobre przysłowie "Lepiej się śmiać niż płakać" i tego się
zawsze staram trzymać.
--
Bartosz 'bart' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
4. Data: 2006-12-09 19:09:51
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Mithos <f...@a...pl>
Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
> Generalnie bank stracił w moich oczach wszystko co do tej pory
> wypracował. Tylko pytanie gdzie się teraz przenieść?
Wszedzie jest tak samo. Gdzie sie nie przeniesiesz to predzej czy
pozniej wyjdzie jakis bubel. Mniejszy lub wiekszy (ja z Multi tez mialem
swojego czasu rozne przejscia np. samo wlaczajace sie ubezpiecznie od
splaty zadluzenia na KK, niemoznosc dokonania zakupu bo sie same
pozmienialy limity itp.). Teraz mam druga KK w Raiffeisen i tam to
dopiero fajnie wyglada, bo zakupy pojawiaja sie z opoznieniem kilku dni
(w Multi od reki) wiec nie bardzo wiadomo ile sie ma pieniedzy, co sie
kupilo itp. Oczywiscie Raiffeisen pomylil moj adres (we wniosku byl
dobry, a korespondencja poszla pod inny numer domu), dostep online
aktywowal sie za 3 razem. W zasadzie z kazdym bankiem sa rozne dziwne
cyrki (reklamacja w mBanku w pilnej sprawie trwala 3 miesiace na ten
przyklad), pozostaje uznac to za cos normalnego.
> Multi jeżeli chodzi o www jest chyba w ścisłej czołówce i co ja mam
> teraz biedny począć ;)
Zostac. Przynajmniej wiesz na czym stoisz i znasz swojego "wroga" :)
--
pozdrawiam
Mithos
-
5. Data: 2006-12-09 19:15:11
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
Mithos wrote:
> Zostac. Przynajmniej wiesz na czym stoisz i znasz swojego "wroga" :)
No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to
jak z pustego w próżne niestety :/
--
Bartosz 'bart' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
6. Data: 2006-12-09 19:33:58
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Mithos <f...@a...pl>
Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
> No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
> propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to
> jak z pustego w próżne niestety :/
mBank to jest gorsza wersja Multi. Taka dla mniej wymagajacych klientow.
W mBanku nawet nie wplacisz kasy w oddziale bo czegos takiego nie ma,
a jak dzialaja wplatomaty to juz wiesz. Zamienias zle na gorsze ;)
--
pozdrawiam
Mithos
-
7. Data: 2006-12-09 19:59:15
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
Mithos wrote:
> mBank to jest gorsza wersja Multi. Taka dla mniej wymagajacych klientow.
> W mBanku nawet nie wplacisz kasy w oddziale bo czegos takiego nie ma, a
> jak dzialaja wplatomaty to juz wiesz. Zamienias zle na gorsze ;)
Tak jak napisałem na próbę sobie założę a jako, że mamy konto wspólne to
moja dziewczyna zostanie w multi bo jak na razie nie ma jeszcze do nich
zastrzeżeń ;)
--
Bartosz 'bart' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"
-
8. Data: 2006-12-09 20:12:00
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: "Ar" <a...@j...pu>
Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
wiadomości news:elf1e1$log$1@news.task.gda.pl...
> ....co to... wrote:
>
>> Trzymaj w skarpecie :) chyba ze dziura sie zrobi
>>
>> a tak na marginesie tak jak w kazdym banku wiec nie ma co plakac to tylko
>> PRL nowsze wydanie ale nadal wersja alpha
>>
>> pozdrawiam i zycze szybkiego zalatwienia reklamacji
>
> Nie no raczej nie mam złudzeń i nie płaczę ale wydawało mi się, że w
> takiej sytuacji to bank mógłby chociaż zachować jakieś pozory, że coś robi
> typu:
> "Przyjmuje reklamację i powiem Panu tak, że normalnie trwa to 10 dni a w
> takich sytuacjach tylko 7 dni tyle w ile świat stworzono" hłe hłe jak to
> mówi stare dobre przysłowie "Lepiej się śmiać niż płakać" i tego się
> zawsze staram trzymać.
Czas rozpatrzenia tego typu reklamacji to 30 dni :( (teoria i praktyka)
A nawiasem mówiąc multi schodzi na psy jesli chodzi o troskę o klienta.
-
9. Data: 2006-12-09 21:04:37
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
> No na próbę założę sobie konto w mbanku i potestuję bo przejrzałem
> propozycje innych banków i grupy i tak można powiedzieć, że zmiana to jak
> z pustego w próżne niestety :/
Miałem sporo kont, często niby typu VIP, w tym Aquariusa w Multibanku.
Generalnie jak są problemy to wszędzie olewka. Natomiast w Multi miałem
nawet gorsze doświadczenia niż z Pekao SA. Kiedyś nie odpowiedzili mi na
reklamację i reklamację do reklamacji. Na kolejną pismo odpowiedzieli, ze
nie musieli mi odpowiadać bo rzekomo tę kwestię reguluje regulamin. Żenada.
Teraz używam m.in mBanku, ale wiele nie oczekuję i nie mam niespodzianek.
Przynajmniej nie boli mnie, że płacę dużo za konto, a serwis jest
beznadziejny.
-
10. Data: 2006-12-09 21:21:56
Temat: Re: Multibank i wpłatomat - przestrzegam!
Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
rsa127 wrote:
> Teraz u?ywam m.in mBanku, ale wiele nie oczekuj? i nie mam niespodzianek.
> Przynajmniej nie boli mnie, ?e p?ac? du?o za konto, a serwis jest
> beznadziejny.
Dobre, życiowe podejście wchodzę w to ;)
--
Bartosz 'bart' Nowakowski
"Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"