-
1. Data: 2010-02-12 12:29:36
Temat: Multibank już brak mi słów :)
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...
-
2. Data: 2010-02-12 18:40:06
Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 12 Lut, 13:29, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
> błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
> reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
> się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...
MultiBank jesli idzie o reklamacja to ostatnio porazka - ja czekam 3,5
mies na rozwiazanie prostej reklamacji.
Olgierd... Moze bys na nich na swoim blogu naskoczyl? :>
Pozdrawiam
Rafal
-
3. Data: 2010-02-13 02:29:34
Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"MarekZ" hl3hf1$3gm$...@s...cyf-kr.edu.pl
> Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
> błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
> reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
> się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...
Ja nawet nie próbowałem reklamowania, choć IMO 4 razy mnie okantowali. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
na nie, gdyż ma popsuty notebook i nie chce :) się mi go
reperować, czyli słać do reperacji gwarancyjnej. :) Gdy
notebook zostanie zreperowany, będę odpowiadał na m@ile. :)
Zanim poślę popsuty notebook do naprawy, muszę zrzucić
dane z dysku notebookowego na inny :) dysk, a to nie
jest wcale takie proste, choć być powinno. :)
-
4. Data: 2010-03-15 16:30:56
Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl3hf1$3gm$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
> błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
> reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
> się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...
Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dziś tylko przyszedł kolejny e-mail, że
przepraszają, iż to tak długo trwa. Dwie banalne reklamacje.
Arogancja banku jest naprawdę porażająca. Piszę e-mail, że chcę odpowiedzi
na piśmie - jakiejkolwiek odpowiedzi, bo chcę mieć z czym iść przed Bankowy
Arbitraż Konsumencki. Jedyna odpowiedź jest taka, że zostanie to dopisane do
reklamacji. Dzwonię z tym samym oczekiwaniem - bardzo miłe konsultantki
dziwią się niepomiernie, że reklamacja jest rozpatrywana już prawie 150 dni,
mówią, że powiadomią przełożonego oraz że dołączą informację, że chcę
jakiejkolwiek odpowiedzi na piśmie od banku. Efekt rzecz jasna zerowy.
"Karę finansową" to ja sobie sam na banku wyegzekwuję, ale jakie mogą być
pomysły na dostatecznie dydaktyczną "karę porządkową". To są drobne
reklamacje, w sumie na nieco ponad 100 zł, ale przecież równie dobrze
mogłoby to dotyczyć wysokich kwot. Do arbitrażu albo przed sąd czy nawet do
artykułu w jakimś brukowcu nie mam jak na razie zbyt wielu materiałów. Nie
mam też nastroju do chodzenia do oddziału i wykłócania się. Dziś tylko złożę
kolejną reklamację (w kolejnym okresie rozliczeniowym nadal odsetki na KK
zostały naliczone wg błędnej stopy procentowej). Prawdopodobnie kolejnym
działaniem jakie powinienem podjąć jest jednak złożenie pisma w oddziale i
uzyskanie potwierdzenia jego odbioru. Czy są może jakieś ciekawsze pomysły?
Przypominam, że to wszystko odbywa się w ramach oferty Aquarius oraz
ostrzegam wszystkich przed poziomem obsługi w tym banku.
-
5. Data: 2010-03-15 17:32:31
Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
Od: Rafal M <r...@g...com>
On 15 Mar, 17:30, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dzi tylko przyszed kolejny e-mail, e
> przepraszaj , i to tak d ugo trwa. Dwie banalne reklamacje.
U mnie tez dzisiaj mail przyszedl: a bujam sie od listopada 2009 z
reklamacja :/ 5 miesiecy :/ Mimo upomnien przy okazji kazdego kontaktu
z bankiem.
Pozdrawiam
Rafal