  • 1. Data: 2003-07-19 09:08:42
    Temat: Multibank - konto dla Stowarzyszenia?
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Hej,
    Czy ktoś z Was orientuje się czy i najakich zasadach można złożyć w
    Multibanku konto, którgo właścicielem będzie Stowarzyszenie.
    Stowarzyszenie jest osobą prawną ze wszystkimi tego konsekwencjami -
    kilkuosobowy zarząd a w ramach niego kilka osób upoważnionych do dysponowania
    środkami, własny NIP etc.

    Oferta Multibanku w internecie dla biznesu wygląda tak, jakby było możliwe
    zakładanie kont tylko przez osoby fizyczne prowadzące różnoraką działalność
    gospodarczą (tak jak w mBanku).

    Zanim pójdę do okienka i dam się wywieźć w pole kompetentnej inaczej
    obsłudze - może ktoś coś wie?

    A jeżeli nie w Multi to może znacie jakieś inne miejsce na konto dla
    Stowarzyszenia? Mam na myśli niskie saldo i kilku przelewów w roku. Fajnie,
    gdyby koszt obsługi konta nie był wyższy od tego, gdybym te kilka przelewów
    osobiście rozwoził po Polsce :-)

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2003-07-19 09:18:14
    Temat: Re: Multibank - konto dla Stowarzyszenia?
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    <ciachu ciach>
> [...]
    Fajnie,
    > gdyby koszt obsługi konta nie był wyższy od tego, gdybym te kilka

    a w jakim mieście chcesz założyć ten rachunek ?
    s.

  • 3. Data: 2003-07-19 09:21:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szymon Bzoma wrote:
> [...]
    > Fajnie, gdyby koszt obsługi konta nie był wyższy od tego, gdybym te
    > kilka przelewów osobiście rozwoził po Polsce :-)

    W Multi sie nie da. Sporawdz w Pekao SA np (wiem, wiem, ale ten akos
    polecaja ;), albo KB albo Millennium.
    Aha - nie wiem do konca jak jest z VW Bankiem

  • 4. Data: 2003-07-19 09:30:25
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    napisał w wiadomości news:bfb2b1$t99$1@news.onet.pl...

    > W Multi sie nie da. Sporawdz w Pekao SA np (wiem, wiem, ale ten akos
    > polecaja ;), albo KB albo Millennium.
    > Aha - nie wiem do konca jak jest z VW Bankiem

    A tak wchodzac w slowo, jaki rachunek jest teraz uwazany za najlepszy dla
    sredniej wielkosci wspolnoty mieszkaniowej (okolo 25-osobowej) ? Dostep
    internetowy niezbedny.

    m.

  • 5. Data: 2003-07-19 09:37:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MarekZ wrote:
    > A tak wchodzac w slowo, jaki rachunek jest teraz uwazany za
    najlepszy
    > dla sredniej wielkosci wspolnoty mieszkaniowej (okolo 25-osobowej) ?
    > Dostep internetowy niezbedny.

    No tutaj zwykle rachunki pewnie odpadaja.
    Wiec moze cos z homebankingu (kilka osob ma wglad, przelewy po
    zaakceptowaniu przez wyznaczone osoby, rozne prawa dostepu).
    Cos takiego chyba mialo Pekao via Internet?
    Bo InterBresco to za drogi.

  • 6. Data: 2003-07-19 18:41:34
    Od: "Ingle" <s...@t...pl>

    Witam

> [...]
    Fajnie,
    > gdyby koszt obsługi konta nie był wyższy od tego, gdybym te kilka

    CIekawa oferte ma VWbank - prowadzenie za free (dla osoby prawnej - a
    obecnie chyba tez dla fizycznej), tanie przelewy i dostep przez siec. Wada
    jest brak oddzialow, ale to juz trzeba rozwazyc czy sa nam potrzebne czy
    nie.
    Poza tym dobra - najtansza (platna) na rynku oferte - ma DeutscheBank 24
    (sprawdzilem chyba wszystkie banki w Polsce - poza PKO i PeKaO). 20 zl za
    otwarcie rach. i 20zl/mies za prowadzenie - drozej niz w internetowych, ale
    najtaniej z 'fizycznych' bankow.

    Pozdrowionka
    Finansista stowarzyszenia
    Ingle