  • 1. Data: 2012-01-10 17:39:46
    Temat: Multibank - kredyt gotówkowy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    W Multi wystartowała kolejna edycja promocji (do 29 lutego) kredytu
    gotówkowego. Warunki dla posiadaczy rachunków są nawet całkiem interesujące.
    Dla nie-klientów warunki są naturalnie bez sensu.

    Ogólnie rewelacja to nie jest, ale na obecne warunki rynkowe nie jest źle
    (oprocentowanie wibor3m+marża aktualizowane co miesiąc).

    https://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bi
    naryPL/436/1843636/REGULAMIN_PROMOCJI_WIECEJ_ZA_MNIE
    J_1843636.pdf

    Oczywiście dla osób posiadających rozum wersja z ubezpieczeniem nie ma
    większego sensu, w porównaniu do wersji bez ubezpieczenia.

  • 2. Data: 2012-01-11 17:00:43
    Temat: Re: Multibank - kredyt gotówkowy
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    no faktycznie, relewacja to to nie jest zważając, że mam 11,50% w LO bez
    opłaty za odnowienie co roku ;)

    --
    pozdrawiam, wromek