  • 1. Data: 2010-05-08 10:34:06
    Temat: Multibank - oplata za karte ktorej jeszcze nie dostalem
    Od: ToRo999 <t...@g...com>

    Zamowilem przed poczatkiem maja karte w oddziale multibanku. Do dzis
    karta nie przyszla a na koncie widze: OPŁATA ZA KARTĘ -3,00. Czy to
    normalne ze zdzieraja za niekatywna karte w ktorej posiadaniu jeszcze
    nie jestem? Ktos mial podobny problem i zglaszal reklamacje? Bo nie
    podoba mi sie zbytnio ta sytuacja...

  • 2. Data: 2010-05-08 23:04:23
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    ToRo999 pisze:
> [...]
    > normalne ze zdzieraja za niekatywna karte w ktorej posiadaniu jeszcze
    > nie jestem? Ktos mial podobny problem i zglaszal reklamacje? Bo nie

    hmm... sprawdziłem sobie historię i pierwszą opłatę za kartę naliczono
    mi po miesiącu od założenia konta.
    Oczywiście tym barankom trudno by było zgodnie z logiką naliczać opłaty
    za czas od wyprodukowania czy nawet dostarczenia karty zamiast od
    czasu zgłoszenia zapotrzebowania, ale cóż pociesz się, że wydymanie Cię
    na 3 pln, sprawi że Tobie się nie będzie chciało o tym pisać i naciskać
    w sprawie, a im nie będzie się chciało coś z tym zrobić - bo przecież
    ludzie się nie skarżą, nie? ;)
    W innych bankach masz to samo więc pozostaje tylko zagryźć zęby i żyć dalej.

    Pzdr
    Ranger

    PS. Chyba że będziesz na prawdę zdeterminowany i coś z tym zrobisz,
    napisz koniecznie jak Cię spławili. :)