  • 1. Data: 2008-03-20 18:39:32
    Temat: Multibank - wszystkie karty maja juz chip...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Niestety maja tez pasek. Do tego "bezpieczniejsza" autoryzacja PINem.
    Wyglada na to, ze karte Multibanku (a wiec i konto i cala reszte) bede
    mial u nich do konca wrzesnia (data waznosci mojej KK). Niestety cala ta
    reforma dotyczy juz wszystkich KK Multi, wiec nie bedzie szansy zamiany
    na wersje bez chipa. Dla mnie porazka.

    A mialo byc tak pieknie i fajnie...

    Zrodlo : http://kartyonline.pl/niusy.php?id=3736

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-03-20 19:54:26
    Temat: Re: Multibank - wszystkie karty maja juz chip...
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > A mialo byc tak pieknie i fajnie...

    Niedlugo chyba bedzie to standard we wszystkich bankach.
    BTW - poprawcie mnie jesli sie myle ale czy nie ma obowiazku
    aby banki wprowadzily karty chipowe do roku 2010?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2008-03-20 20:04:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Mar, 19:39, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A mialo byc tak pieknie i fajnie...
    >
    > Zrodlo :http://kartyonline.pl/niusy.php?id=3736

    Tytul tragiczny, prawie jakby wszystkie karty mialy HIV-A.

    Pozostaja slabsze banki typu Eurobank, Polbank, ...Lukas.
    Z wiekszych BPH, naturalnie Citi, Millenium (?)

    Ale lista bedzie sie niestety kurczyc.

    Wazne jest jeszcze to, ze sam pasek samym paskiem, ale nie wszedzie
    podejscie do reklamacji jest prawidlowe - nawet podpisowych.

    Sadze, ze ostatnim bastionem bedzie Citi + najtansze banki.
    .

  • 4. Data: 2008-03-20 20:12:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Wazne jest jeszcze to, ze sam pasek samym paskiem, ale nie wszedzie
    > podejscie do reklamacji jest prawidlowe - nawet podpisowych.

    Akurat w Multi podejscie do reklamacji jest OK. Przynajmniej mnie za
    fraud nie obciazyli.

    > Sadze, ze ostatnim bastionem bedzie Citi + najtansze banki.

    Ewentualnie AmEx Millenium (to w ogole moze istniec z chipem?).

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-03-20 21:25:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:fruglj$ffm$1@news.onet.pl...

    > Ewentualnie AmEx Millenium (to w ogole moze istniec z chipem?).

    Na swiecie od dawna istnieja. Najczesciej z mikroprocesorem sa Amexy Blue (w
    Polsce nie sa wydawane), ale widzialem takze Green i Gold.

    MK

  • 6. Data: 2008-03-20 21:25:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Mar, 22:25, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Na swiecie od dawna istnieja. Najczesciej z mikroprocesorem sa Amexy Blue (w
    > Polsce nie sa wydawane), ale widzialem takze Green i Gold.
    >
    > MK

    O tempora, o mores - to juz wszystkie karty maja HIV-a, tfu, chipa...

  • 7. Data: 2008-03-20 21:38:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    > O tempora, o mores - to juz wszystkie karty maja HIV-a, tfu, chipa...

    Hmmm.... DC z chipem to chyba jeszcze nie widzialem...

    MK

  • 8. Data: 2008-03-20 21:46:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Mar, 22:38, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    f.googlegroups.com...

    > Hmmm.... DC z chipem to chyba jeszcze nie widzialem...

    Na pewno juz gdzies zarazili i bedzie sie rozprzestrzeniac na zdrowe
    karty........

  • 9. Data: 2008-03-20 22:03:26
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    > Hmmm.... DC z chipem to chyba jeszcze nie widzialem...

    DC jak na razie nie stosuja Chip and PIN w UK.

    www.dinersclub.co.uk/dce_content/generic/news/chipAn
    dPin

    Ciekawe jak dlugo...

  • 10. Data: 2008-03-22 12:38:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf"

    > O tempora, o mores - to juz wszystkie karty maja HIV-a, tfu, chipa...

    nie wszystkie - wlasnie dostalem odnowiona KK Visa z Fortisa - tylko
    pasek
    *** blad ***