  • 1. Data: 2010-09-24 22:32:10
    Temat: Multibank - zmiana rodzaju KK w ramach posiadanego limitu
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy ktos z Was moze zmienial rodzaj KK w Multibanku w ramach
    posiadanego limitu kredytowego?
    Trzeba sie bawic kolejny raz w zaswiadczenia o dochodach itd czy
    wszystko idzie z automatu, typu skladam wniosek i po tygodniu mam nowa
    karte, a stara wyrzucam?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-09-25 05:03:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafal M <r...@g...com> writes:

    > Hej
    >
    > Czy ktos z Was moze zmienial rodzaj KK w Multibanku w ramach
    > posiadanego limitu kredytowego?
    Owszem.

    > Trzeba sie bawic kolejny raz w zaswiadczenia o dochodach itd czy
    > wszystko idzie z automatu, typu skladam wniosek i po tygodniu mam nowa
    > karte, a stara wyrzucam?

    Idzie z automatu. Tylko, że musiałem się pojawić w oddziale, żeby
    podpisać umowę. Być może teraz działa lepiej.

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 3. Data: 2010-09-25 08:04:14
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Idzie z automatu. Tylko, że musiałem się pojawić w oddziale, żeby
    > podpisać umowę. Być może teraz działa lepiej.

    wlasnie probowalem przy pomocy partyline przerzucic limit z golda na aq i
    zamknac tego golda i nastapilo przeciązenie systemu operacyjnego
    multibanku-musialbym wystapic z wnioskeim o zwiekszenie limitu na aq i
    dopiero potem zamknac golda, chcialbym uniknac takiego posuniecia ze wzgledu
    na bik, czy ktos robil tego typu akcje?

    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2010-09-25 09:28:15
    Od: "A" <j...@t...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dopiero potem zamknac golda, chcialbym uniknac takiego posuniecia ze
    > wzgledu na bik, czy ktos robil tego typu akcje?

    Tak, z pomoca doradcy. Przez tydzień nie miałem żadnej karty :( (aktywnej)
    gold jako zastrzeżony wisiał jeszcze miesiąc w systemie, całe zadłużenie
    przeszło na AQ

  • 5. Data: 2010-09-25 14:19:02
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Tak, z pomoca doradcy. Przez tydzień nie miałem żadnej karty :(
    > (aktywnej)
    > gold jako zastrzeżony wisiał jeszcze miesiąc w systemie, całe zadłużenie
    > przeszło na AQ

    nie moge sobie pozwolic byc przez tydzien bez kart ale moze jakos mi sie to
    uda.
    dzieki za pomoc.

    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2010-09-25 15:09:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-25 16:19, wromek pisze:
    > nie moge sobie pozwolic byc przez tydzien bez kart ale moze jakos mi sie to
    > uda.

    Tylko uważaj, bo doradcy Aquariusa to osoby mocno niekompetentne. Ja
    zamieniałem Golda na Aquariusa i doradca mimo oczywistej dyspozycji
    zamiany karty wyrobił dla mnie nową, a stara gdzieś orbitowała przez
    wiele miesięcy. W pewnym momencie mocno się zdziwiłem kiedy okazało się,
    że moja zdolność kredytowa jest bliska zeru właśnie przez owego
    niezamkniętego Golda.

    A zamknięcie KK w Multibanku trwa 3 miesiące i nie ma znaczenia, że
    karta powinna być zamknięta dobre pół roku wcześniej.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2010-09-25 15:26:15
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Wrz, 17:09, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Tylko uważaj, bo doradcy Aquariusa to osoby mocno niekompetentne. Ja
    > zamieniałem Golda na Aquariusa i doradca mimo oczywistej dyspozycji

    To tak sie przy okazji zapytam: Dlaczego zmianiales Golda na Aq?

    Mam teraz VG i zastanawiam sie nad zmiana na MC Gold. Bo roznicy
    jakies midzy Goldem a Aq nie widze :/

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2010-09-25 15:54:31
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > A zamknięcie KK w Multibanku trwa 3 miesiące i nie ma znaczenia, że karta
    > powinna być zamknięta dobre pół roku wcześniej.

    od teraz juz dokladnie takie rzeczy monitoruje bo wlasnie wczoraj mi wyszla
    sprawa niezmknietej z winy multibanku karty citi, na cale szczescie nie
    wplynie mi to na zdolnosc a akurat biore nast. hipoteke.

    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2010-09-25 15:55:47
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    To tak sie przy okazji zapytam: Dlaczego zmianiales Golda na Aq?

    Mam teraz VG i zastanawiam sie nad zmiana na MC Gold. Bo roznicy
    jakies midzy Goldem a Aq nie widze :/
    --------------------------------

    jest roznica w oprocentowaniu, gold-19,5, aq-16,9

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2010-09-25 17:17:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-25 17:26, Rafal M pisze:
    > To tak sie przy okazji zapytam: Dlaczego zmianiales Golda na Aq?

    W tamtym czasie Visa AQ byłą od Gold lepsza pod każdym względem np.
    znacznie bogatszy pakiet usług dodatkowych, oprocentowanie 9,9% (nie
    korzystałem ale wtedy to był ewenement), ładniejszy wygląd (tylko
    tandetne wykonanie i farba z liter/cyferek się ścierała).

    --
    Mithos