  • 1. Data: 2006-03-01 12:10:16
    Temat: Multibank 'zniecheca' klientow do Visy Electron?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Taki wniosek mi sie nasuwa zerkajac do tabeli
    oplat i prowizji dla Classica i Electrona.
    Patrzac na przykladzie Multikona Ja:
    Visa Electron glowna - roczna oplata 12*2zl=24zl
    Visa Classic glowna - roczna oplata 30zl
    Visa Electron dodatkowa - roczna oplata 12*3zl=36zl
    Visa Classic dodatkowa - roczna oplata 30zl

    Majac karte glowna do rachunku i karte dodatkowa,
    wychodzi nam w obu przypadkach 60zl...
    Swoja droga pamietam ich slogany 'Visa Electron do rachunku
    za darmo', a nagle sie pojawia oplata miesieczna...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2006-03-01 12:21:46
    Od: "Edzi" <P...@i...fm>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Swoja droga pamietam ich slogany 'Visa Electron do rachunku
    > za darmo', a nagle sie pojawia oplata miesieczna...

    Bo istnieje takie magiczne słowo, które pierze podatne mózgi. To słowo brzmi
    "promocja". Później przy podpisywaniu czegokolwiek lub kupowaniu jakoś się
    zapomina dokładniej sprawdzić. Błogosławieni Ci, co nie dają się reklamom (i
    promocjom) :-)

    --
    Edzi

  • 3. Data: 2006-03-01 14:14:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Visa Classic glowna - roczna oplata 30zl
    > Visa Electron dodatkowa - roczna oplata 12*3zl=36zl
    > Visa Classic dodatkowa - roczna oplata 30zl

    Czy VC mozna bez prowizji wyplacac z bańkomatu?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-03-01 14:46:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Czy VC mozna bez prowizji wyplacac z bańkomatu?

    To jest karta debetowa. Wypukla. Classic, nie Credit.
    Do rachunku. Rozumisz? :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2006-03-01 15:03:39
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > To jest karta debetowa. Wypukla. Classic, nie Credit.
    > Do rachunku. Rozumisz? :-)

    On rozumi i ja też rozumie :^) Jak weźmiesz VC rezygnując z VE, to będziesz
    nią przede wszystkim płacił bezgotówkowo /zysk dla banku/ a nie wybierał
    gotówkę z bankomatu /koszt dla banku/, bo się będziesz szczypał na prowizję
    z VC.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2006-03-01 15:07:35
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Mar 2006 14:46:55 +0000 (UTC), w <du4c4v$et3$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > To jest karta debetowa. Wypukla. Classic, nie Credit.
    > Do rachunku. Rozumisz? :-)

    Sugerujesz, że a) wszystkimi Classicami można wypłacać bez prowizji, b) żadnym
    Classiciem nie wypłacisz bez prowizji ?
    W sumie bez znaczenia, bo obie teorie są błędne :>

  • 7. Data: 2006-03-01 15:22:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r...@a...net.pl <r...@a...net.pl> wrote:

    > Sugerujesz, że a) wszystkimi Classicami można wypłacać bez prowizji, b) żadnym
    > Classiciem nie wypłacisz bez prowizji ?

    Sugeruje, ze Multibankowym Classiciem nie place zadnej prowizji za wyplate
    z bankomatu (oczywiscie bezplatnego, takze dla VE).

    > W sumie bez znaczenia, bo obie teorie są błędne :>

    Ale tak konkretnie, to pamietasz jeszcze ze rozmawiamy o Multibanku?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2006-03-01 15:24:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Opalski <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    > gotówkę z bankomatu /koszt dla banku/, bo się będziesz szczypał na prowizję

    Jaka prowizje z VC???
    Czy zadaliscie sobie choc kawalek trudu, aby zerknac na strone Multibanku? :)
    Bo mam wrazenie, ze jakos tak Was nie rozumiem :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2006-03-01 16:06:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Mar 2006 15:22:57 +0000 (UTC), w <du4e8g$ofb$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

    > z bankomatu (oczywiscie bezplatnego, takze dla VE).

    > Ale tak konkretnie, to pamietasz jeszcze ze rozmawiamy o Multibanku?

    Ja tak. Ale kolega Kos nie musi wiedzieć, że akurat w Multi jest to bezpłatne.
    I dlatego pyta.

  • 10. Data: 2006-03-01 16:14:43
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Taki wniosek mi sie nasuwa zerkajac do tabeli

    Mnie również - dlatego nigdy nie brałem VE bo to jest sensu.

    > Swoja droga pamietam ich slogany 'Visa Electron do rachunku
    > za darmo', a nagle sie pojawia oplata miesieczna...

    Ja takiego sloganu nie pamiętam. W TOiP AFAIK zawsze była opłata za VE do
    konta Ja.

    Bogdan B.