  • 1. Data: 2002-01-24 12:22:56
    Temat: Multiuport - lokata=rachunek?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    1. "Użyłem" sobie Multiporta. Czy u was lokata emax = rachunek emax,
    tzn. Emax pojawia się zarówno w spisie lokat jak i rachunków? Szczerze
    mówiąc, spodziewałem się w polu "Lokata" znaleźć spis założonych
    lokat, a nie E-maxa.

    2. Fajny bałagan w mBanku. Założyłem trzy lokaty, a dostałem bodajże z
    sześć umów (każda w dwóch egz.). Ten bank rzeczywiście pomnaża
    pieniądze wydajniej niż inne banki :).

  • 2. Data: 2002-01-24 12:35:51
    Temat: Re: Multiuport - lokata=rachunek?
    Od: "marek" <h...@p...fm>

> [...]
    > tzn. Emax pojawia się zarówno w spisie lokat jak i rachunków? Szczerze
    > mówiąc, spodziewałem się w polu "Lokata" znaleźć spis założonych

    W ogóle nie widzę sensu istnienia tego serwisu, skoro interfejsy mbanku i
    inteligo są wystarczająco przejrzyste aby z nich samodzielnie korzystać, a
    reczne dopisywanie stanu rachunków nieobsługiwanych przez portal łatwiej
    chyba obsługiwać w excel'u ;))...
    poza tym ta wersja jest mocno testowa, chyba powinni troche zaczekac zanim
    cos takiego wypuszcza na rynek

    ogólnie jakaś pomyłka

  • 3. Data: 2002-01-24 13:29:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ogólnie jakaś pomyłka

    Nie znasz sie :)

    www.myciti.com

    I znowu sa pierwsi... (na rynku polskim)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-24 20:46:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 24 Jan 2002 13:35:51 +0100, "marek" <h...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >chyba obsługiwać w excel'u ;))...
    >poza tym ta wersja jest mocno testowa, chyba powinni troche zaczekac zanim

    Podstawowe zastosowanie dla Multiportu jakie widze to sprawdzanie
    konta w niepewnyc dajacego wiecej typu kawiarenka gdzie rozsadny
    uzytkownik nie uzyl by hasla dajcego wiecej niz bierny dostep do
    rachunku.

    Ale fakt, ze sporo trzeba jeszcze zrobic, zeby Multiport byl idealny
    :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl