  • 1. Data: 2009-03-04 10:27:46
    Temat: My i BUX
    Od: macieks <m...@g...com>

    Pragnę zwrócić uwagę, że siły które ciągneły nas w górę, ciągnęły też
    BUX.
    Dzisiaj BUX odstaje od nas w dół ???
    Może "ktoś wychodzi" ???

    Do przemyślenia, nie traktować jako rekomendacji :)

  • 2. Data: 2009-03-04 11:26:25
    Temat: Re: My i BUX
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Patrząc na sytuację ich gospodarki to ja się dziwię że tam ktokolwiek coś
    kupuje ;-)

  • 3. Data: 2009-03-04 13:42:20
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    macieks wrote:

    > Pragnę zwrócić uwagę, że siły które ciągneły nas w górę, ciągnęły też
    > BUX.
    > Dzisiaj BUX odstaje od nas w dół ???
    > Może "ktoś wychodzi" ???

    A może raczej czas zamykać S? Pęka 1440.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-03-04 14:15:10
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 4 Mar, 14:42, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:

    > A może raczej czas zamykać S? Pęka 1440.
    >
    > --
    > Marek

    No i poszło w cholere. Jest gdzieś tam w tych białych świecach.
    Chłopaki nie żartują. Trudno.