  • 1. Data: 2008-05-12 01:06:38
    Temat: NBP - kwiatek.
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Ze stron NBP:

    http://www.nbp.pl/SystemPlatniczy/system/sorbnet_ulo
    tka.pdf

    Pierwsze zdanie po lewej, pod "Rodzina, przyjaciele".

    Oczom nie wierzę.

    k.

  • 2. Data: 2008-05-12 03:11:55
    Temat: Re: NBP - kwiatek.
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <g0850d$5mu$1@news.interia.pl>, kaacper-usunto@interia-
    usunto.pl says...
> [...]
    >
    > http://www.nbp.pl/SystemPlatniczy/system/sorbnet_ulo
    tka.pdf

    > Pierwsze zdanie po lewej, pod "Rodzina, przyjaciele".

    hmm..ciekawe.... "...możesz szybko przesyłać
    dowolną kwotę, nawet 1 euro". Sorbnet w zlotowkach byl zazwyczaj
    dostepny dla "wtajemniczonych" i to przy wiekszej kwocie.... a tera
    zmowia ze w Euro to nawet "grosze" mozna przeslac ...ciekae...ciekawe

    AP

  • 3. Data: 2008-05-12 15:44:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 11 May 2008 22:11:55 -0500, AP <c...@e...dyndns.org>
    wrote:

> [...]
    >dostepny dla "wtajemniczonych" i to przy wiekszej kwocie.... a tera
    >zmowia ze w Euro to nawet "grosze" mozna przeslac ...ciekae...ciekawe
    Mozesz, tylko ile to kosztuje Klienta? Oplaty na linii NBP-banki sa na
    http://www.nbp.pl/SystemPlatniczy/system/sorbneteuro
    .pdf

    "[...]odpowiednio 1,75 euro za kazda z pierwszych 100 transakcji w
    miesiacu, 1,00 euro za kazda z nastepnych 900 transakcji w
    miesiacu i 0,80 euro za kazda nastepna transakcje powyzej 1000
    transakcji w miesiacu"

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 4. Data: 2008-05-12 19:10:22
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    > dostepny dla "wtajemniczonych" i to przy wiekszej kwocie.... a tera
    > zmowia ze w Euro to nawet "grosze" mozna przeslac ...ciekae...ciekawe

    Chodziło mi, że reklamują przesyłanie Euro do... Wielkiej Brytanii.

    Dotąd byłem przekonany, że na wyspach chodzi Funt :)

    k.

  • 5. Data: 2008-05-12 19:36:49
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <g0a4gd$jh1$1@news.interia.pl>, kaacper-usunto@interia-
    usunto.pl says...

    > Chodziło mi, że reklamują przesyłanie Euro do... Wielkiej Brytanii.
    >
    > Dotąd byłem przekonany, że na wyspach chodzi Funt :)

    Hmm.. nie wiem czy banki w Anglii umozliwiaja prowadzenie kont w obcej
    walucie (euro) a jesli nawet nie...to gdy wyslesz Euro na rachunek w
    funtach to bank pewnie przewalutuje (tak jak w Polsce jezeli waluta
    przelewu jest inna niz waluta rachunku), ale fakt, ze chyba nie o to im
    chodzilo w tej ulotce :) HEHE

    AP

  • 6. Data: 2008-05-12 21:09:15
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    > funtach to bank pewnie przewalutuje (tak jak w Polsce jezeli waluta
    > przelewu jest inna niz waluta rachunku), ale fakt, ze chyba nie o to im

    Tak na marginesie - umożliwiają: koszt utrzymania takiego rachunku
    walutowego to ok 20 GBP miesięcznie :P Oczywiście nie ma też możliwości
    wypłaty w walucie innej nż funt - a za każde przewalutowanie jest naturalnie
    pobierana prowizja.

    Tak że ta ulotka chyba pisana dla idiotów (albo raczej: przez idiotów)...

    k.