  • 1. Data: 2010-02-07 20:20:13
    Temat: NTG... A o tym słyszeliście ?. (Islam)
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    "...pomiędzy niebem, a piekłem..."
    http://prawica.net/node/20792

    "[...] Kolejną patologią przybierającą niespotykane wręcz rozmiary jest
    prostytucja. Samo zjawisko ma oblicze nieco inne niż w Europie, a władze
    próbują często udawać, że problemu nie ma. W szyizmie istnieje instytucja
    małżeństwa na czas określony, przy czym najkrótszy okres na jaki może ono
    zostać zawarte to...pół godziny! [...]".

    Kto by pomyślał że w Iranie też kwitnie kurewstwo, i to znacznie większe niż
    u nas ....
    Ten ich cały "Dzihad" to pic na wodę fotomontaż, skoro każdy szita może
    pierdolić półgodzinną żonę/kurwę zgodnie z "zasadami" koranu .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-02-07 20:33:54
    Temat: Re: NTG... A o tym słyszeliście ?. (Islam)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ten ich cały "Dzihad" to pic na wodę fotomontaż, skoro każdy szita może
    > pierdolić półgodzinną żonę/kurwę zgodnie z "zasadami" koranu .....

    Przecież Ty też możesz.. dlaczego inni nie mogą?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-02-07 21:03:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Przecież Ty też możesz.. dlaczego inni nie mogą?

    A to kuźwa oszusty. Niby z jednej strony każą babom nosić czarne suknie ...
    http://www.almuhajabat.com/images/prod/khimar-jersey
    -allgreen.jpg

    ....co niby ma na na celu zapobiec "grzeszeniu" ....
    http://www.eioba.pl/a2728/zasady_ubioru_mezczyzny_i_
    kobiety_w_islamie

    "[...] Ubrania, które nosi, nie mogą być obcisłe i ujawniać kształtów jej
    ciała, ponieważ to nie stanowi prawidłowego zakrycia aury. Jeżeli
    niespokrewniony mężczyzna spojrzał na choćby jeden włos na jej głowie, to
    zobaczył jej aurę i popełnił grzech [...]".

    ... a z drugiej strony istnieje legalna instutucja półgodzinnego małżeństwa,
    dzięki czemu przeciętny szyita może się kurwić kiedy tylko zechce ....
    Co za moralno-ideologiczna hipokryzja .....

    P.S. A później taki kurwiarz idiota wysadza się w imię świętej wojny ....
    Ech .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/