  • 1. Data: 2014-02-28 23:54:01
    Temat: [NTG] Czy ZAP-3 da się wypełnić w e-deklaracjach ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam, wiem, że NTG, ale robię to w pełni świadomie ślęcząc nad
    pitem. Wiem że na pbp odpowiedzi nie dostanę teraz.

    Czy ktoś wie czy ZAP3 można złożyć przez e-deklaracje ? Widzę
    jakieś newsy w sieci, że można, ale na liście formularzy tego
    nie mam. HELP !!!

    P.S.
    Podpowiem, że kłóci mi się to z jakimikolwiek zasadami
    bezpieczeństwa by ZAP3 był możliwy do złożenia przez e-deklaracje.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2014-03-01 03:00:20
    Temat: Re: [NTG] Czy ZAP-3 da się wypełnić w e-deklaracjach ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

> [...]
    > Podpowiem, że kłóci mi się to z jakimikolwiek zasadami
    > bezpieczeństwa by ZAP3 był możliwy do złożenia przez e-deklaracje.

    A w czym miałoby to być niebezpieczniejsze niż złożenie bezpośrednio w
    urzędzie?

  • 3. Data: 2014-03-01 09:15:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.02.2014, 23:54, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś wie czy ZAP3 można złożyć przez e-deklaracje ? Widzę jakieś
    > newsy w sieci, że można, ale na liście formularzy tego nie mam. HELP !!!

    Nie mozna. Znaczy mozna, ale trzeba miec podpis elektroniczny. Nie da
    sie tego zlozyc tak prosto jak pit, czyli weryfikujac sie danymi z
    zeszlego roku.

  • 4. Data: 2014-03-01 11:37:47
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-02-28 23:54, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
> [...]
    > Podpowiem, że kłóci mi się to z jakimikolwiek zasadami bezpieczeństwa by
    > ZAP3 był możliwy do złożenia przez e-deklaracje.

    Z tego co kojarze to teraz juz nie ma tak bardzo potrzeby ZAP-3 skladac,
    tzn mniej niz NIP-3 kiedys, bo zlozenie dowolnego innego PIT powoduje
    aktualizacje danych, a np. zamiana dowodu jest brana z bazy PESEL i nie
    ma potrzeby z ZAP-3 biegac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2014-03-01 11:40:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-01 03:00, Budzik pisze:

    > A w czym miałoby to być niebezpieczniejsze niż złożenie bezpośrednio w
    > urzędzie?

    Nie dopisałem: bez podpisu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2014-03-01 11:40:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-01 11:37, darnok pisze:

    > jest brana z bazy PESEL i nie ma potrzeby z ZAP-3 biegac.

    Akurat idzie o podanie nr rach do zwrotu kasy.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2014-03-01 16:45:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > Nie dopisałem: bez podpisu.

    No i?
    składasz w urzedzie, podpisujesz i co? Myslisz ze ktos ten podpis
    weryfikuje?

  • 8. Data: 2014-03-01 17:52:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-01 09:15, neoniusz pisze:

    > Nie mozna. Znaczy mozna, ale trzeba miec podpis elektroniczny. Nie da
    > sie tego zlozyc tak prosto jak pit, czyli weryfikujac sie danymi z
    > zeszlego roku.

    Ja zarykowałbym, że do przepchnięcia przez system wystarczy jakikolwiek
    podpis elektroniczny.

  • 9. Data: 2014-03-02 10:24:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-03-01 16:45, Budzik pisze:

    > No i?
    > składasz w urzedzie, podpisujesz i co? Myslisz ze ktos ten podpis
    > weryfikuje?

    No i mogę udowodnić, że to nie mój podpis.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2014-03-02 10:40:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał "SP" Gil u...@m...pl ...

    > No i mogę udowodnić, że to nie mój podpis.

    Ok, chyba ze chodzi o udowadnianie post factum to rzeczywiscie - tutaj jest
    przewaga sposobu tradycyjnego.