  • 1. Data: 2010-06-03 20:34:27
    Temat: NTG - Lądowanie.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Przepraszam najmocniej za ten post (bezsensowne wyjątkowo nasilone
    polityczne spamowanie kolegi Charliego również i mnie męczy - rozumiem
    wszystkich zniesmaczonych), ale w Naszym Dzienniku wyczytałem -
    najkonkretniej chyba - sporządzony wyciąg stenogramu z lądowania
    prezydenckiego TU-154 i wydaje mi się, że naprawdę warto się z nim
    zapoznać:

    Fragmenty stenogramu:
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=ii&dat=2010
    0602&id=main

    "[...]

    10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk:
    "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy".
    10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie
    wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy".
    10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można,
    to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na
    drugi krąg".
    10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40
    stopni, zniżanie 1500".
    10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które
    są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść,
    zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie".
    "Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe".
    10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan
    potwierdza.
    10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan
    sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red].
    10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza:
    "Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej,
    z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów
    proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada
    krótko: "Tak jest".
    10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a
    więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i
    ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie
    i ścieżce, odległość 6".
    10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą".
    Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN
    AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce".
    10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na
    drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa.

    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-06-03 20:40:44
    Temat: Re: NTG - Lądowanie.
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

  • 3. Data: 2010-06-03 20:50:10
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

    TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100602&ty
    p=po&id=po01.txt

    "[...] Zastanawiające jest również to, że nagranie rejestratorów
    pokładowych kończy się o godz. 10.41:04, w momencie gdy zapisany
    został odgłos zderzenia z drzewem i okrzyki załogi, gdyż samolot
    jeszcze leciał. [...]".

    Jak zwykle czegoś brakuje .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-06-03 21:03:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

    kontroler?

  • 5. Data: 2010-06-03 21:24:52
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Poza tym zauważ, że jeśli tam użyto bomby EM, zakłócenia sygnału GPS, IŁ
    rozpylił mgłę i zdusił naszego do gleby i pare innych drobiazgów ze strony
    GRU i KGB w zwiazku spisku Putina z Tuskiem celem zamordowania Kaczyńskiego
    (sam to z kolesiami tu opisywałeś, no to chyba jest prawda) - to kacapy na
    pewno sfałszowali zapis żeby zwalic wine na kontrolera, a żebyśmy jak jełopi
    zapomnieli o tamtych, prawdziwych przyczynach.
    Nie daj się robic cwaniakom w bambuko.
    Nad tym pracowali najlepsi ruscy specjaliści przez miesiąc.

    Poza tym zobacz lampy na tym lotnisku:

    http://files.gadu-gadu.pl/siergiej-serebro-lampy-lot
    nisko-smolensk-katastrofa-d81f0d33bf0f879c9377adb17d
    0a67f15f2211cf.jpg

    http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-
    500/faktonline/634071155516746233.JPG

    Radiolatarnię:

    http://3.bp.blogspot.com/_5OFUgYmQsUk/S8eXdA3JgrI/AA
    AAAAAAA0w/zCRhDg1mgbs/s1600/radiolatarniakadr.jpg

    I kurnik zwany wieżą. juz szkoda mi szukać.

    I myślę sobie tak - to niemozliwe, żeby nasze rzadowe samoloty latały tam
    regularnie na takie lotnisko.
    To jest nieprawdodobne.
    Albo ruscy szybko wszystko zburzyli i postawili syfilis który widac na
    fotkach, albo to jest jeden wielk skandal i smiech na sali, rosyjska ruletka
    trwająca od lat

    Co obstawiasz?

    Pozdrawiam

    PS
    Co do Naszego Dziennika.
    Ostatnio Papież w czasie przelotu do Portugalii (11 maja) bardzo mocno
    wypowiedział się nt pedofilii w Kościele.
    http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/papiez-ujawnil-trz
    ecia-tajemnice-fatimska-objawien_138968.html

    Co w tym zakresie przeczytałes w Naszym Dzienniku 12 maja?
    Bo ja to:
    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100512

  • 6. Data: 2010-06-03 21:30:06
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Bo ja to:

    SKOK Stefczyka,
    Tragedia w Smoleńsku
    Katastrofa śmigłowca Millera i Casy
    Komorowski zalicza wpadke za wpadką
    Pielgrzymka pod znakiem nadziei - relacja z Lizbony,
    Recepta na kryzys istnieje!

    Juz wolałem wczoraj przejrzeć NIE, jest parę nowych kwestii ws Blidy.

    Ale wydający polecenia pozostaną bezkarni, śmieją się i mają wszysto w
    dupie.

  • 7. Data: 2010-06-03 22:01:51
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Cze, 22:34, Endriu <a...@g...com> wrote:
    > Pozdrawiam
    > Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

    Endriu,rany boskie.

    Ten przykład z Naszego Dziennika jest doskonały do pokazania jak
    wygląda MANIPULACJA.
    Mówienie części prawdy jest KŁAMSTWEM.

    Zwróć uwagę na czasy wypowiedzi.
    Wybiórcze wypowiedzi w celu potwierdzenia tezy: wieża mówiła spoko,
    lądujcie a pilot nie chciał, miał zastrzeżenia i TAWS go ostrzegał.
    Noż qrva.
    I jeszcze tytuł
    "TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość"
    TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

  • 8. Data: 2010-06-03 22:19:24
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

    A kto to był ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-06-03 22:25:47
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

    > A kto to był ?.

    A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

  • 10. Data: 2010-06-03 22:32:47
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

    Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jest
    jakaś forma "odliczania wysokości" ?.

[...]

    P.S. Zresztą drugi cytat "zapodałem nie ze względu na tytuł....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/