  • 1. Data: 2010-04-16 21:36:52
    Temat: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Na śmierć prezydenta Kaczyńskiego

    Mediom

    Prawdę mając na ustach, a kłamstwo w kieszeni,
    będąc zgodni ze stadem, z rozumem w konflikcie,
    dzisiaj lekko pobledli i trochę stropieni,
    jeśli chcecie coś zrobić, to przynajmniej milczcie!

    Nie potrzeba łez waszych , komplementów spóźnionych
    Waszej czerni, powagi, szkoda słów, nie ma co,
    dzisiaj chcemy zapomnieć wszystkie wasze androny
    wasze żarty i kpiny, wylewane przez szkło.

    Bo pamięta poeta, zapamięta też naród
    wasze jady sączone, bez ustanku dzien w dzień.
    Bez szacunku dla funkcji, dla symbolu, sztandaru...
    Karlejecie pętaki, rośnie zaś Jego cień!

    Od Okęcia przez centrum, tętnicami Warszawy.
    Alejami, Miodową i Krakowskim Przedmieściem
    jedzie kondukt żałobny, taki skromny choć krwawy.
    A kraj czuje - prezydent znowu jest w swoim mieście

    Jego wielkość doceni lud w mądrości zbiorowej.
    Nie potrzeba milczenia mącić fałszu mdłą nutą
    Na kolana łajdaki, sypać popioł na głowe
    Dziś możecie Go uczcić tylko wstydu minutą!

    Marcin Wolski

    Padnijcie na kolana, to dla Tuska, Komorowskiego,
    Sikorskiego,Niesiołowskiego,Palikota i pozostałych którzy swoją
    małością i zaściankowością spychali Prezydenta i Prezydentową w
    niebyt.

  • 2. Data: 2010-04-16 21:52:07
    Temat: NTG: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
    > Na śmierć prezydenta Kaczyńskiego
    >
    > Mediom
    > [...]

    Jak sprzedaż tych wypociń wpłynie na WIG20?

    --
    W Polsce wszyscy krzyczą, iż posiadają większość.
    -- Piłsudski, Józef (1867-1935)

  • 3. Data: 2010-04-16 23:20:31
    Temat: Re: NTG: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Jak sprzedaż tych wypociń wpłynie na WIG20?

    to przeciez proste - w dupe dostana spolki medialne (brak reklam)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2010-04-16 23:26:34
    Temat: Re: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:
> [...]
    > Nie potrzeba milczenia mącić fałszu mdłą nutą
    > Na kolana łajdaki, sypać popioł na głowe
    > Dziś możecie Go uczcić tylko wstydu minutą!

    Dobre, bardzo dobre...

    > Padnijcie na kolana, to dla Tuska, Komorowskiego,
    > Sikorskiego,Niesiołowskiego,Palikota i pozostałych którzy swoją
    > małością i zaściankowością spychali Prezydenta i Prezydentową w
    > niebyt.

    no przeciez klekaja...;)

    a teraz serio:
    Prezydent traktowal Tuska jak gowniarza w krotkich gaciach - a ten nie
    byl mu dluzny, Sikorskiego traktowal jeszcze gorzej, Niesiolowski to
    gbur i cham, a Palikot - klaun...

    wiec jak dla mnie cala ta gawiedz rownala do odpowiedniego poziomu -
    jakiego chyba nie trzeba pisac...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-04-17 07:53:08
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Nie ośmieszaj się tym paszkwilem, ale jeśli już to robisz sprawdź chociaż
    tytuł tego "dzieła": MEDIOM. Nie Tuskowi et consortes.

  • 6. Data: 2010-04-17 07:57:23
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Sikorskiego,Niesiołowskiego,Palikota i pozostałych którzy swoją
    > małością i zaściankowością spychali Prezydenta i Prezydentową w

    Przerażające jest to jak wiele osób próbuje wykorzysatc tę tragedie po to by
    komuś dokopac albo żeby zaistniec... nawet tacy giganci jak Sara May czy Michał
    Wiśniewski nagrali okolicznościowe piosenki... to jakiś koszmar... nie można
    zaczekac przynajmniej do końca żałoby?...

  • 7. Data: 2010-04-17 08:25:13
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

> [...]
    > Wiśniewski nagrali okolicznościowe piosenki... to jakiś koszmar... nie można
    > zaczekac przynajmniej do końca żałoby?...

    No to moze "zyjacy" Putin jest najlepszym dowodem na to ile moze dla
    Rosji zrobic dobrego
    sama nienawisc i glupota Kaczystow. Za jednym zamachem, pozbyli sie
    rosyjscy generalowie
    szefa polskiego sztabu generalnego i dowodcow poszczegolnych rodzajow
    sil zbrojnych.
    Czyli ludzi, ktorzy po transformacji ustrojowej zostali gruntownie
    przeswietleni przez sojusznikow NATO,
    zaakceptowani jako wiarygodni dowodcy i sojusznicy. Ludzie znani dobrze
    swoim zolnierzom i przez
    nich akceptowani jako dowodcy pod ktorymi sa gotowi pojsc walczyc o
    Polske na zycie i smierc.

    Ile by Hitler dal za to by tak za jednym zamachem zalatwic polska
    generalicje przed 1 Wrzesnia 1939r.
    Stracili Niemcy nieduzo wtedy, jakies 11 tys zolnierzy i 1 generala w
    kampanii wrzesniowej.
    Po takim zamachu straty by wynosily ZERO>

    fatso

  • 8. Data: 2010-04-17 09:07:23
    Temat: Las teutoburski
    Od: fatso <f...@n...com>

    Ja potrafie lepiej rymowac:

    las teutoburski
    --------------

    Legiony me oddaj-wolal i glowa bil
    o sciany palacu swego
    O, lesie przeklety, zlych duchow siedlisko
    Varusie czy ciebie Bacchus szalejem opetal
    czy tez Jupiter na manowce wywiodl
    abys nigdy nie mienil sie byc rowny Cezarom?

    Las teutoburski krwia i mordem dyszy
    Las teutoburski kryje swe sekrety
    Wiedzmy tam czaszki gotuja w kociolku
    Piszczele ogryzaja i rechoca wsciekle

    Nie wchodz tam, to las przeklety
    A moze swietych niewinne siedlisko?
    Gaj swiety, odwieczny, miejsce zakazane
    Nie ludziom stapac tam gdzie zyja Bogi.

    fatso

  • 9. Data: 2010-04-17 09:38:32
    Od: "Druch" <e...@n...com>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Tusk chcac utrzymac sie u wladzy,
    zerowal niestety na niskich instynktach i
    taki tez elektorat przyciagnal.
    Jak to dzialalo - bylo widac:
    zamiast dyskusji, polemiki - nakrecajaca sie agresja.

    W tym tygodnu jednak,
    wszyscy politycy zachowali sie godnie, co cieszy.

    Mam wrazenie ze dla ekipy Tuska,
    ta czesc jego elektoratu, grajaca na niskich instynktach,
    stala sie dla niego niewygodna.
    Odcina sie od niej milczeniem.
    Czy bedzie tak dalej, po pogrzebie- czas pokaze.

    Druch

  • 10. Data: 2010-04-17 09:47:10
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Mediom
    >
    > Prawdę mając na ustach, a kłamstwo w kieszeni,

    Rozumiem, że dedykowano także mediom typu RM w kwestii wiedźmy i promowania
    pejsatego lobbingu.