  • 1. Data: 2010-06-20 07:46:23
    Temat: NTG. O czym śpiewa Nergal.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakimś stopniu opętał
    szatan:

    "Ciemność w tym państwie, gdzie łotry na świeczniku"...
    http://tiny.pl/hts3x

    ""Tysiąc lat, tysiąc pierdolonych lat, dziesięć ciemnych wieków
    Gnuśnieliśmy w wilczych dołach, a naszą świętość czas pogrzebał
    I krzyż wielki, drewniany, wciąż rzuca krwawy cień na waszą przeszłość
    Co potrzebujecie , będzie wam dane
    Czy ta zdradziecka bestia wciąż żyje?.
    Że już czas prócz tego powolnego, który taki zagubiony, niedołężny,
    ślepy na tronie Watykanu.
    Hail!
    To my jesteśmy morzem Apokalipsy, ostatnią nadzieją odradzającej się
    istoty
    Waszym piekłem, naszym ukojeniem..
    A nie topory lecz wspomnienia będą piły krew Waszą- tam na
    Armagedońskich polach
    Dziś my karcimy waszego, ścinamy głowę Watykanu.
    Którą wyślemy zanim przyjdzie tam, gdzie wasza wiara rozpostarła swe
    brudne skrzydła
    Hail!
    Dzisiaj.... Ścinamy głowę Watykanu, w koronie..
    Ludzie, ludzie się od śmierci ociągają
    Nienawiść...
    Lecz tego miejsca już nie ma!
    Hail!
    Pomścimy!!!! Pomścimy, tak!!!
    Hail!
    Wojna!!!. [...] ".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-06-20 08:44:30
    Temat: Re: NTG. O czym śpiewa Nergal.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakimś stopniu opętał
    > szatan:

    Polecam:

    Świadkowie - wyznania opętanego
    http://tiny.pl/hts34
    http://tiny.pl/hts3d
    http://tiny.pl/hts3f
    http://tiny.pl/hts35

    Wcale bym się nie zdziwił gdyby za parę lat ewentualne potomstwo Dody
    i Nergala ni stąd ni zowąd np. nagle palnęło sobie w łeb.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-06-20 09:01:26
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    > Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakimś stopniu opętał
    > szatan:

    >Polecam:

    Idź lepiej do kościoła a nie rób pudelka z tej grupy...

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-06-20 09:28:19
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >   Idź lepiej do kościoła a nie rób pudelka z tej grupy...

    Co do prognozy i aktualnej sytuacji, podtrzymuję - wydaje mi się że
    przebije poniższy trójkąt:
    http://hyy.pl/images/96bez_tytu_u.jpg

    dołem, chociaż w piątek ładnie się odbiło od wsparcia...
    http://hyy.pl/images/19bez_tytu_u.jpg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-06-20 09:39:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Seria M10 to juz historia. Od poniedzialku aktualna jest U10

    Leszek

  • 6. Data: 2010-06-20 12:03:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Pojebało go, ale po co tu dajesz ten szit.
    Co to ku.wa ma do rzeczy?

  • 7. Data: 2010-06-20 12:13:31
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Pojebało go, ale po co tu dajesz ten szit.
    > Co to ku.wa ma do rzeczy?

    Czasami jak coś mnie zaszokuje to mam wewnętrzną potrzebę się z kims
    tym podzielić....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/