  • 1. Data: 2010-09-10 08:42:19
    Temat: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Chyba chodzi o mbank :] Chyba bo cholera wie kto to dzownił :)

    Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla mnie
    superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów w
    cenie 5pln/mc"
    no i się zaczyna:
    - w celu identyfikacji proszę Pana o podanie daty urodzenia
    - nie podam Pani daty urodzenia bo przecież to Pani do mnie dzowni i powinna
    wiedzieć do kogo dzwoni a na dodatek dzwoni Pani z zastrzeżonego numeru
    - ale ja nazywam się Pani Kowalska i pracuję w mbanku. Może Pan zadzownić do
    mbanku i sprawdzić
    - no dobrze ale koło mnie też siedzi Pani Kowalska i twierdzi że pracuje w
    mbanku. Czy w mbanku pracują dwie Panie Kowalskie?
    i tak w kółko że ona przecież pracuje w mbanku itd itd
    Trochę mi się spieszyło i zakończyłem rozmowę, ale już szykowałem się że z
    tekstem że przecież Ona na pewno dobrze przygotowała się do naszej rozmowy i
    wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...

    heh co za czasy

    Piotr

  • 2. Data: 2010-09-10 08:46:08
    Temat: Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    > wie kiedy ostatnio korzystałem z karty mbanku...
    >
    > heh co za czasy

    Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.
    Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod bank
    i mają spadać na drzewo. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-09-10 08:54:41
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2010-09-10 10:42, P.H. wrote:
> [...]
    >
    > Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru, a jakże ma dla
    > mnie superduper propozycję cytuję "darmowe wypłaty z wszystkich

    Do mnie też wydzwaniali. Pytam się panny jaki jest sens płacenia 5 pln
    za coś co w innym banku mam za darmo (konto optymalne) a ona do mnie
    żebym podał swoje dane to usługa będzie wrótce uruchomiona, powiedziałem
    że nie podam i nie chcę tej usługi.

  • 4. Data: 2010-09-10 09:43:36
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Takie samo chamstwo jest też w Inteligo.
    > Ja tym dzwoniącym mówię wprost, że są oszustami podszywającymi się pod
    > bank i mają spadać na drzewo. :-)

    w play'u tez tak jest -
    - a to wcisnac chca jakis modem
    a to dodatkowy nr, jakis pakiet, itd
    z tym, ze zawsze grzecznie mowilem,
    ze nie mam czasu - teraz sprobuje inaczej :)

  • 5. Data: 2010-09-10 09:56:43
    Temat: [NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dzowni do mnie wczoraj dziunia z zastrzeżonego numeru

    i do tego wlasnie sluzy usluga blokady polaczen anonimowych, z angielska
    zwana acr, z ktorej mozna korzystac w plusie i erze

  • 6. Data: 2010-09-10 10:00:49
    Temat: Re: [NTG]Re: mkank - chyba zatrudniali tam za wygląd :]
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > i do tego wlasnie sluzy usluga blokady polaczen anonimowych, z angielska
    > zwana acr, z ktorej mozna korzystac w plusie i erze

    troche OT, ale co w takim przypadku bedzie slyszal dzwoniacy:
    "zajete", "odrzucone" czy jakis komunikat?

  • 7. Data: 2010-09-10 10:01:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości grup

    > heh co za czasy

    Cały czas trzeba pamiętać, że to nie jest winą tych osób, które dzwonią
    tylko procedur banku.

  • 8. Data: 2010-09-10 10:05:27
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-09-10 12:00, Q wrote:

    > troche OT, ale co w takim przypadku bedzie slyszal dzwoniacy:
    > "zajete", "odrzucone" czy jakis komunikat?

    zapowiedz slowna ze abonent nie przyjmuje rozmow z zastrzezonych numerow.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2010-09-10 10:19:38
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > troche OT, ale co w takim przypadku bedzie slyszal dzwoniacy:
    > "zajete", "odrzucone" czy jakis komunikat?

    w erze:

    To połączenie nie może być zrealizowane. Osoba, do której dzwonisz nie życzy
    sobie odbierać telefonów z numerów z ukrytą prezentacją. Włącz prezentację
    swojego numeru i zadzwoń ponownie. This call cannot be completed. The person
    you are calling does not wish to receive restricted calls. Switch your
    number presentation on and retry the call.

  • 10. Data: 2010-09-10 10:20:52
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Cały czas trzeba pamiętać, że to nie jest winą tych osób, które dzwonią
    > tylko procedur banku.

    osoby dzwoniace czesto sie z ta procedura utozsamiaja