  • 1. Data: 2007-08-03 07:58:29
    Temat: Najpopularniejsze e-banki
    Od: Maciej <m...@g...com>

    Szukam rankingów z tego roku na temat ilości rachunków z dostępem
    internetowym wg banków. Chce zobaczyć najbardziej popularne e-banki
    pod tym katem. Ktoś z Was zna takie badania ? Poprosze o jakieś
    namiary / linki.

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2007-08-03 10:55:40
    Temat: Re: Najpopularniejsze e-banki
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 09:58
    (autor Maciej
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@q...googlegroups.c
    om>):

    > Szukam rankingów z tego roku na temat ilości rachunków z dostępem
    > internetowym wg banków. Chce zobaczyć najbardziej popularne e-banki
    > pod tym katem.

    Nie wiem co na to kat, ale akurat _liczbą_ rachunków bym się nie sugerował.
    Inteligo kiedyś płaciło 100zł za otwarcie. Więc mają zapewne całe stado
    martwych.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 3. Data: 2007-08-03 11:05:07
    Od: Maciej <m...@g...com>

    A jest cos takie jak liczba aktywnych klientow/rachunkow ?

    np. ktorzy wykonali wciagu ostatniego roku przynajmniej jedna
    transakcje w ramach konta i jedno zalogowanie do serwisu ?

    Maciej

    On 3 Sie, 12:55, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 09:58
    > (autor Maciej
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <1...@q...googlegroups.c
    om>):

  • 4. Data: 2007-08-03 11:07:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:05
    (autor Maciej
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@k...googlegroups.c
    om>):

    > A jest cos takie jak liczba aktywnych klientow/rachunkow ?
    >
    > np. ktorzy wykonali wciagu ostatniego roku przynajmniej jedna
    > transakcje w ramach konta i jedno zalogowanie do serwisu ?

    W banku pewnie mają, ale się nie będą chwalili, bo po co mają zaniżać
    statystyki?

  • 5. Data: 2007-08-03 11:08:18
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    > transakcje w ramach konta i jedno zalogowanie do serwisu ?

    W banku pewnie mają, ale się nie będą chwalili, bo po co mają zaniżać

    Poza tym: Oceń ofertę a nie że miliony much nie mogą się mylić.

  • 6. Data: 2007-08-03 11:50:39
    Od: Maciej <m...@g...com>

    Ja nie oceniam oferty, bo nie szukam banku dla siebie, tylko pisze
    artykul i potrzebuje 10 najpopularniejszych bankow. Ktos zna jakies
    badania w tym temacie z 2007 OBOPu lub innej firmy sondujacej ?

    Maciej

    On 3 Sie, 13:08, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 3 sierpnia 2007 13:05
    > (autor Maciej
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <1...@k...googlegroups.c
    om>):

  • 7. Data: 2007-08-03 12:03:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciej pisze:
    > Ja nie oceniam oferty, bo nie szukam banku dla siebie, tylko pisze
    > artykul i potrzebuje 10 najpopularniejszych bankow. Ktos zna jakies
    > badania w tym temacie z 2007 OBOPu lub innej firmy sondujacej ?

    Za poprzedni kwartal:
    http://media.bankier.pl/notatka_77738.html
    (za II jeszcze troche zejdzie)

    Warto na przyszlosc zapamietac adres:
    www.fkf.pl - dane beda uzupelniane tam.

  • 8. Data: 2007-08-03 12:35:07
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 3 Sie, 14:03, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:
    > Za poprzedni kwartal:http://media.bankier.pl/notatka_77738.html
    > (za II jeszcze troche zejdzie)
    >
    > Warto na przyszlosc zapamietac adres:www.fkf.pl- dane beda uzupelniane tam.

    Pieknie dziekuje !

    Maciej

  • 9. Data: 2007-08-03 20:17:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Maciej <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > artykul i potrzebuje 10 najpopularniejszych bankow. Ktos zna jakies
    > badania w tym temacie z 2007 OBOPu lub innej firmy sondujacej ?

    Gdzie się ukaże ten tekst?

    Banki podają całkowitą liczbę kont np. w mBanku wystarczy wejść na stronę,
    aby zobaczyć ich liczbę.
    Niestety tych danych nie da sie zweryfikować (też kiedyś pisałem na ten
    temat). Lekko szacując wychodzi, że ok. 40% klientów mBanku nie wykonuje na
    rachunku ani jednej operacji. Te rachunki po prostu są....

    Gdyby bank wprowadził opłatę za prowadzenie konto to liczba rachunków
    szybko by spadła...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    jak tekst się ukaże to daj znac, poczytam ;-)

  • 10. Data: 2007-08-06 20:26:00
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 3 Sie, 22:17, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > Gdzie się ukaże ten tekst?

    w gazecie informatycznej, jesli sie uda.
    bo banki to tylko konktekst.
    podam nazwe, jak juz bedzie pewne, bo nie chce zapeszyc :-)

> [...]
    > rachunku ani jednej operacji. Te rachunki po prostu są....
    >
    > Gdyby bank wprowadził opłatę za prowadzenie konto to liczba rachunków

    Niektore pobieraja.

    Jeszcze moze zacytuje jednego analityka z ktorym ostatnio rozmawialem
    "powyzsze dane w tekscie to Liczba klientów indywidualnych
    obsługujących swój ROR przez internet (a nie wyszstkich klientow
    bankowosci internetowej ogolem - to czesto duza roznica).
    Co do martwych achunkow - mozna przyjac, ze ok. 20%. Do tego doliczyc
    nalezy klientow posiadajacych co najmniej dwa rachunki. Jedny, slowem
    liczba aktywnych uzytkownikow bankowosci internetowej jest znacznie
    nizsz od tych publikowanych przez ZBP, banki, etc.
    Wskaznik martwych kont jest wyzszy w przypadku bankow wirtualnych,
    zwlaszcza mBanku (tutaj pewnie 30 - moze nawet podchodzic pod 40%). W
    przypadku Inteligo - kiedys baza byla czyszczona, wyszlo, ze 20% jest
    martwa. "

    Pozdrawiam

    Maciek

    > pozdr.
    > RobertS
    >
    > p.s.
    > jak tekst się ukaże to daj znac, poczytam ;-)

    jasne :-)