  • 1. Data: 2013-12-12 17:10:38
    Temat: Najtansze konto z obsługa w kasie
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Może ktoś polecić jakiś bank gdzie wypłata gotówki byłaby możliwa w
    kasie banku bez prowizji. Oczywiście chodzi o to aby opłata co
    miesięczna za prowadzenie konta była jak najmniejsza, albo zerowa
    jeśli to możliwe.
    Karta do konta nie wymagana, dostęp do internetu też nie musi być, po
    prostu czasem miały by wpadać jakieś pieniądze które pobrane by
    zostały w kasie banku i tyle.
    Obecnie konto jest w bph ale za utrzymanie miesieczne życzą sobie 8zł.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-12 17:21:28
    Temat: Re: Najtansze konto z obsługa w kasie
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-12 17:10, dizel pisze:
> [...]
    > kasie banku bez prowizji. Oczywiście chodzi o to aby opłata co
    > miesięczna za prowadzenie konta była jak najmniejsza, albo zerowa

    Jedyne co przychodzi mi do głowy to Konto Godne Polecenia w bz wbk. Było
    jeszcze Konto Internetowe w mille ale obsługa kasowa płatna od
    przyszłego roku

  • 3. Data: 2013-12-12 17:30:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 17:21:28 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > Jedyne co przychodzi mi do g�owy to Konto Godne Polecenia w bz wbk. By�o
    > jeszcze Konto Internetowe w mille ale obs�uga kasowa p�atna od
    > przysz�ego roku
    A nie jest tak że bankom nie wolno pobierać prowizji za wypłatę gotówki w kasie z
    kont osobistych(nie firmowych)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Banki-nie-beda-juz-p
    obierac-oplat-za-wyplate-gotowki-w-oddziale-1555711.
    html
    Co prawda stara informacja i mogło się coś zmienić do teraz.

  • 4. Data: 2013-12-12 17:34:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    html
    > Co prawda stara informacja i mogło się coś zmienić do teraz.

    OIDP to chodziło o to, że bank ma udostępnić jakąś formę darmowej
    wypłaty. CHYBA darmowy przelew też się pod to łapie. Ale to dotyczyło
    mille. Czego dotyczyły sprawy BZWBK i Lukasa to nie wiem.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2013-12-12 17:34:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Może ktoś polecić jakiś bank gdzie wypłata gotówki byłaby możliwa w
    > kasie banku bez prowizji.

    W Meritum wypłaty (jak duża kwota to awizowane) bez prowizji i konto za 0 i
    karta do wszystkich bankomatów za 0.
    P.G.

  • 6. Data: 2013-12-12 17:51:14
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-12 17:34, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > wypłaty. CHYBA darmowy przelew też się pod to łapie. Ale to dotyczyło
    > mille. Czego dotyczyły sprawy BZWBK i Lukasa to nie wiem.

    Moje OIDP: chodziło o pobieranie opłaty za wpłatę/wypłatę w przypadku
    gdy konto jest płatne. Wg sądu opłata za obsługę kasową zawierała się w
    opłacie za konto więc bank dodatkowo nie może pobierać opłaty za "okienko".

  • 7. Data: 2013-12-12 17:52:33
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-12 17:10, dizel pisze:

    > Obecnie konto jest w bph ale za utrzymanie miesieczne życzą sobie 8zł.

    W BPH Lubię to ! za darmo, kartą debetową trzeba wykonać 4 transakcje,
    żeby nie płacić 4 PLN za nią.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2013-12-12 17:53:22
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-12-12 17:34, Piotr Gałka pisze:
    > W Meritum wypłaty (jak duża kwota to awizowane) bez prowizji i konto za
    > 0 i karta do wszystkich bankomatów za 0.

    Racja, zapomniałem o Meritum, ale to ze względu na ubogą sieć oddziałów
    bo w placówkach partnerskich (wszystkich?) nie ma obsługi kasowej.

  • 9. Data: 2013-12-12 17:54:20
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-12-12 17:52, J_K_K pisze:

    > W BPH Lubię to ! za darmo, kartą debetową trzeba wykonać 4 transakcje,
    > żeby nie płacić 4 PLN za nią.

    Sorry - 6 PLN.
    Ale za to do 30 PLN zwrotu za rozrywki ;)

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2013-12-12 18:10:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 12 Dec 2013 17:21:28 +0100, osa <w...@p...fm> wrote:

    >Jedyne co przychodzi mi do głowy to Konto Godne Polecenia w bz wbk.

    Przejrzałem na stronie i w sumie by było dobre tylko mam pytanie do
    kogoś kto posiada to konto:
    1. Czy można założyć to konto w oddziale? Nie przez internet
    2. Są jakieś ukryte opłaty/prowizje?
    3. Jakieś inne problemy?
    4. W toip jest napisane że wypata kartą w kasie oddziału więc nie
    bardzo rozumiem o co chodzi?
    5. Jest zapis o niedozwolonym zadłużeniu na koncie, skoro konto jest
    darmowe i właściwie wszystko jest darmowe to po co on jest??
    Może być tak że na konto może wpłynąć jakaś tam kwota raz na kilka
    miesięcy i tyle, konto tylko temu ma służyć i oczywiście wypłacie
    środków.