  • 1. Data: 2006-04-24 18:17:46
    Temat: Najtańszy kredyt hipoteczny w PLZ?
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze oprocentowanie
    dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    możliwościa wcześniejszej spłaty?

  • 2. Data: 2006-04-24 19:01:02
    Temat: Re: Najtańszy kredyt hipoteczny w PLZ?
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze
    > oprocentowanie dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z
    > bezprowizyjną możliwościa wcześniejszej spłaty?

    Nie patrz tylko na oprocentowanie, ale zwroc tez uwage na koszty dodatkowe:
    rachunek w banku, polisa na zycie itp.

    W PKO BP wczesniejsza splata bedzie prowizyjna zawsze. PKO BP po ostatnej
    zmianie tabeli oip wprowadzil prowizje nawet a obizke marzy.
    A w BPH bedziesz mial wymóg polisy na zycie.

    W Millenium patrzyles?

  • 3. Data: 2006-04-24 19:32:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-24 21:01, osobnik Bartek stwierdził, iż:
    > A w BPH bedziesz mial wymóg polisy na zycie.

    Hę?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-04-24 19:45:04
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Dnia 2006-04-24 21:01, osobnik Bartek stwierdził, iż:
    >
    > Hę?

    Do poprzedniego tygodnia była promocja i ubezpieczenia nie wymagano. Teraz
    chyba znowu już jest. Przynajmniej tak mi mówiła pani w expandrze w piątek.

  • 5. Data: 2006-04-24 19:48:55
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał:

    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze
    oprocentowanie
    > dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    > możliwościa wcześniejszej spłaty?

    Jezeli w _PLZ_ to napewno nie. Chyba, ze maszyne czasu gdzies maja.. :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 6. Data: 2006-04-24 20:36:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-24 21:45, osobnik zycie_po_zyciu stwierdził, iż:
    > Do poprzedniego tygodnia była promocja i ubezpieczenia nie wymagano. Teraz
    > chyba znowu już jest. Przynajmniej tak mi mówiła pani w expandrze w piątek.

    Widocznie w ofercie Expandera wymagają. W oddziałach nie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-04-24 21:13:43
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Pawel napisał(a):
    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze oprocentowanie
    > dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    > możliwościa wcześniejszej spłaty?

    Spróbuj Fortis. Mają teraz promocję na PLNy.

    --
    Dawid

  • 8. Data: 2006-04-25 05:30:18
    Od: "Paul" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze
    oprocentowanie
    > dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    > możliwościa wcześniejszej spłaty?
    Spróbuj kredyt w GE.Reklamują się od 4,85% (co prawda na "promocja" i tylko
    do końca 2007) dodatkowo
    0 zł za roczną składkę ubezpieczenia nieruchomości w TUiR WARTA lub STU ERGO
    HESTIA S.A. (Bank ponosi koszty składki);0 zł za wcześniejszą spłatę
    kredytu.Widełki oprocentowania od 5,16% do 9,47% w PLN.
    Czy ktoś z szanownych forumowiczów korzystał?

  • 9. Data: 2006-04-25 05:47:01
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Pawel:
    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze
    > oprocentowanie dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na
    > 20lat? Z bezprowizyjną możliwościa wcześniejszej spłaty?

    W ING chyba najtaniej w PLN było ostatnio.

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 10. Data: 2006-04-25 07:16:08
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Widocznie w ofercie Expandera wymagają. W oddziałach nie.

    Wymagano dla kredytów pow.100k PLN lub/i dla kredytobiorców z podwyższonym
    ryzykiem (wojsko, policja itp.) lub/i kiedy dochód gł.kredytobiorcy
    przekracza 50% dochodów rodziny.