  • 1. Data: 2002-03-22 15:03:48
    Temat: Napad na bank w Poznaniu
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Po południu napadli na WBK. Ktos wie coś więcej?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-03-22 15:37:38
    Temat: Re: Napad na bank w Poznaniu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "alexy"
    > Po południu napadli na WBK. Ktos wie coś więcej?

    - Przestępca wszedł do jednego z oddziałów Banku Zachodniego WBK i grożąc
    pistoletem zażądał wydania pieniędzy. Zabrał kilkadziesiąt tysięcy złotych
    i uciekł - powiedział dzisiaj rzecznik prasowy poznańskiej policji
    nadkomisarz Andrzej Borowiak.

    Dodał, że trwa pościg za przestępcą, policja blokuje drogi. (PAP)

    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-22 17:43:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Dodał, że trwa pościg za przestępcą, policja blokuje drogi. (PAP)

    Patrz- jak bandziory pobiją zwykłego obywatela, to dróg się nie blokuje-
    zastanawiające
    jak wielką siłę przebicia mają banki.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-22 18:07:38
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Patrz- jak bandziory pobiją zwykłego obywatela, to dróg się nie blokuje-
    zastanawiające
    > jak wielką siłę przebicia mają banki.

    to zwykla wyobraznia - jesli cie (nie daj B) napadna, to powiedz, ze miales
    przy sobie akuratnie luzne 200.000 zl - reakcja bedzie powazniejsza, a w
    sadzie przypomniesz sobie bezkarnie, ze to bylo jw - ale starych zlotych
    calkiem powaznie ;-))

  • 5. Data: 2002-03-23 18:19:03
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Po południu napadli na WBK. Ktos wie coś więcej?

    W Skierniewicach tez napadli na bank, jakies dwa tygodnie temu. W poludnie
    wszedl do banku jeden koles. W rekach trzymal cos przypominajacego pistolet.
    Postraszyl kasjerki i buchnal 50.000 zl. Okazalo sie, ze to co trzymal w reku
    to byla... zapalniczka, ktora sprzedaja w sklepie zabawkowym naprzeciwko ;-).
    Kolesia dotad nie zlapali

  • 6. Data: 2002-03-23 19:33:25
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Patrz- jak bandziory pobiją zwykłego obywatela, to dróg się nie blokuje-
    zastanawiające
    > jak wielką siłę przebicia mają banki.

    Bo bank to instytucja zaufania spolecznego.
    Tam sa pieniadze, czyli cos co zapewnia byt, wielu osob.
    Napad na bank nigdy nie jest , i mam nadzieje nigdy nie bedzie, traktowany
    jak cos powszedniego.

    AO

  • 7. Data: 2002-03-24 20:47:10
    Od: "mops" <m...@v...pl>

> [...]
    trzymal w reku
    > to byla... zapalniczka, ktora sprzedaja w sklepie zabawkowym

    Zanczy sie zlapali zapalniczke a kolesia nie? Czy tez moze droga
    dedukcji doszli ze to byla zapalnicza?

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 8. Data: 2002-03-25 15:20:34
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > trzymal w reku
    > naprzeciwko ;-).
    >
    > Zanczy sie zlapali zapalniczke a kolesia nie? Czy tez moze droga

    Koles przebral sie w jednym wiezowcu i tam pozostawil swoje ciuchy, lacznie z
    zapalniczka

  • 9. Data: 2002-03-25 15:21:54
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Koles przebral sie w jednym wiezowcu i tam pozostawil swoje ciuchy, lacznie z
    > zapalniczka

    znaczy sie na klatce w tym wiezowcu