  • 1. Data: 2006-11-30 07:35:19
    Temat: Naprawdę bezpłatna KK?
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    Czy jest możliwe otrzymanie KK:

    - bez opłat za wydanie i użytkowanie,

    - bez opłat za ubezpieczenia (0 PLN lub możliwość rezygnacji),

    - bez opłat za prowadzenie rachunku (lub bez konieczności posiadania
    rachunku),

    - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.

    W ofertach banków nie mogę znaleźć. Ale może ktoś ...?

    Pozdrawiam

    mk

  • 2. Data: 2006-11-30 07:59:18
    Temat: Re: Naprawdę bezpłatna KK?
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy jest możliwe otrzymanie KK:

    Może karta Money.pl (czyli de facto BZWBK)?

    W pierwszym roku opłata nie jest naliczana, w drugim i kolejnych pod warunkiem
    dokonania 5 transakcji bezgotówkowych w ciągu miesiąca rozliczeniowego
    (transakcje mogą być i po 10 zł - chodzi o ilość).

    Innych opłat nie ma.
    http://direct.money.pl/money/249/5/

    C. Sawicki

  • 3. Data: 2006-11-30 08:18:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu mk porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > rachunku),
    > - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.
    > W ofertach banków nie mogę znaleźć. Ale może ktoś ...?
    mBank (konto za friko) lub Citi (bez koniecznosci posiadania konta)
    Przez pierwszy rok karta gratis (w Citi trzeba przynajmniej jedna
    transakcje wykonac w ciagu pierwszych dwoch m-cy aby byc zwolnionym z
    oplaty, w mbanku nie ma takiego warunku) a pozniej to juz zalezy od
    Ciebie (ale mozna zrezygnowac;) )
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-11-30 08:43:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    mk napisał(a):
> [...]
    > rachunku),
    >
    > - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.
    >
    > W ofertach banków nie mogę znaleźć. Ale może ktoś ...?

    w pierwszym roku mozna bezplatnie korzystac z wielu kk, bzwbk, citi,
    ing, bph...
    a w drugim roku zamieniasz karte na inna i znowu nie placisz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-11-30 16:18:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ekm30m$895$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dokonania 5 transakcji bezgotówkowych w ciągu miesiąca rozliczeniowego
    > (transakcje mogą być i po 10 zł - chodzi o ilość).

    Tak ale min26-mies. zatrudnienia w przod. W innych bankach duzo lagodniejsze
    podejscie przy kartach kredyt.

  • 6. Data: 2006-11-30 20:20:59
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    > w pierwszym roku mozna bezplatnie korzystac z wielu kk, bzwbk, citi, ing,
    > bph...
    > a w drugim roku zamieniasz karte na inna i znowu nie placisz ;-)

    W bzwbk przedłużyli mi bezpłatnie na kolejny rok na podstawie historii
    (kwoty rzędu 800PLN/miesięcznie).
    (Pamiętaj o wyłaczeniu opcji Alerty24, jesli nie chcesz ponosić żadnych
    opłat).

    Piotr K.

  • 7. Data: 2006-12-01 09:39:09
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    mk napisał(a):
> [...]
    > rachunku),
    >
    > - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.

    Mam vise gold w citi, operacje rzedu 1500 - 2000zl. Moja karta i karta
    dodatkowa, zony, za darmo na zawsze :-)
    W citi sa dosc elastyczni w tej sprawie, musisz tylko rzeczywiscie
    uzywac karty, u mnie miesiecznie jest co najmniej kilkanascie operacji.

    pozdr, krzysn

  • 8. Data: 2006-12-01 11:06:13
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    krzysn wrote:
> [...]

    WBK chyba to spełnia - ostatnio dopłaciłem za pakiet bezpieczeństwa ale
    mozna z niego zrezygnowac. Masz równiez możliwośc stworzenia konta do
    karty i robienia za 3 zł przelewu z konta karty!

    O tym pakiecie bezpieczeństwa nie pisza w umowie ale po dwóch miesiącach
    włączaja (zgodnie z regulaminem). Mimo, że WYRAŹNIE mówiłem przy
    zawieraniu umowy, że żadnych takich nie chcę, to pani nie poinformowała
    mnie o tym pakiecie (regulamin mam sam znać i tyle:) Jak pisałem - można
    zrezygnować.

    Leszek

  • 9. Data: 2006-12-01 12:00:54
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@g...com>

    "mk" <m...@p...rzeszow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunku),
    >
    > - przy transakcjach rzędu kilkuset PLN/mies.
    >
    > W ofertach banków nie mogę znaleźć. Ale może ktoś ...?

    Najtrudniejszy jest ostatni warunek. Jeżeli przymknąć oko, że 10 to kilka to
    np. ING oraz Millenium oferuje bezpłatne karty pod warunkiem 12000,- obrotu
    rocznie (czyli dziesięćset [1000] PLN/mies)

    RJCz