  • 1. Data: 2009-08-26 16:03:47
    Temat: ORCOgroup - 27sierpnia konferencja prasowa - raport finansowy
    Od: vitar <v...@o...pl>

    Wita. Czy ktoś tu inwestuje w orcogroup ? Jutro ma wyjść komunikat.
    Miejmy nadzieje, że pozytywny :)

  • 2. Data: 2009-08-26 16:54:38
    Od: mpq <m...@g...pl>

    Nie liczylbym na "kokosy" :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-26 18:34:34
    Od: k...@p...onet.pl

    > Nie liczylbym na "kokosy" :)
    >
    > Pozdrawiam
    ---------------------
    po pierwsze to WLASNIE beda kokosy! : - spolka ma nowych ludzi w zarzadzie i
    oni wiedza jak sie prowadzi solidny wynajem lokali, nieruchomosci jako calosc,
    a klasa tych gmachow az wdusza w fotel! np w Budapeszcie ! mogly byc tak
    przecenione tak cudownie wyremontowane renowacja ozdobione....krolewskie gmachy.

    po drugie ta spolka ma przed sobo do konca roku nawet 5-6 krotny wzrost (tzn
    500-600% wzrost-by nie bylo niedomowien)-jako wariant ewentualnych klopotow
    rzedu 15-20%, ale tylko wtedy jesli "ktos SPORY" zechce tak zagrac jak dzisiaj
    wywalajac z wlasnego rachunku 500 tys akcji Immoeast i walac kurs ponad 10%
    (placa od tego prowizje rzedy 0,18%) by miec za sekunde te akcje na swoim
    drugim rachunku w innym biurze makleskim-smieszne gdyby nie kosztem tych ktorzy
    nim sie spostrzegli to oddali mu swoje okolo 300 tys akcji a "Pan Immo" dokupil
    zatem nastepne tysiace sztuk okolo 4% taniej niz gdyby nie zastosowal tego
    tricku. Brawo za polot-to lubie-tak zagrac wy zwolnic stoplossy...

    po trzecie na Oraco takie zagrania jeszcze nie sa potrzebne bo kurs nadal
    szoruje po dnie.

    po czwarte faktycznie trzymam Orco -podobnie jak kiedys ( choc chec gry na
    innych spolkach mnie znecila i sopro tutejszych wzrostow mi ucieklo) na Immo.
    Teraz tego bledu nie robie i sadze ze na koniec roku beda owoce;-)

    Nadal na naszym rynku sa okazje niezwykle- ale ta na ORCO gwarantuje duze
    obroty i latwosc wyjscia z inwestycji.

    pozdrawiam
    kroovka

    Ale tez sa spolki ktore nie maja szans na wiecej niz 10% do konca roku i
    pytanie-kto tych dretwych facetow ze spolkami bez ikry wpuscil na rynek...?

  • 4. Data: 2009-08-27 20:51:38
    Od: vitar <v...@o...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > pytanie-kto tych dretwych facetow ze spolkami bez ikry wpuscil na rynek...?

    coś tych wyników nie podali ... ogólnie można się martwić np. rynek
    wywalał dziś papier ... hmmmm hmmmm

  • 5. Data: 2009-08-27 22:01:15
    Temat: Net Asset Value at EUR 15 per share
    Od: k...@p...onet.pl

    "Net Asset Value at EUR 15 per share"
    tyle oficjalnie i to tez wystasrczy by jutro odrobic dzisiejsza korekte -
    jednak mam racje

    kroovka

    -------------------------------------

    itd

    pozdr
    kroovka

  • 6. Data: 2009-08-28 10:50:29
    Temat: Re: Net Asset Value at EUR 15 per share
    Od: vitar <v...@o...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > "Net Asset Value at EUR 15 per share"
    > tyle oficjalnie i to tez wystasrczy by jutro odrobic dzisiejsza korekte -
> [...]

    no szału nie był, zwłaszcza, że dzisiaj rynek na + m a orco - a ja razem
    z nim ......

  • 7. Data: 2009-08-28 11:18:52
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    pozdr
    kroovka

    > no szału nie był, zwłaszcza, że dzisiaj rynek na + m a orco - a ja razem
    ---------------------------------------
    a zatem Ty i ja wiemy lepiej niz inni i to nasza przewaga na skupowanie
    walorow. Na Immo bylo podobnie jakis czas.
    pozdr
    kroovka

  • 8. Data: 2009-08-31 07:46:22
    Od: vitar <v...@o...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > a zatem Ty i ja wiemy lepiej niz inni i to nasza przewaga na skupowanie
    > walorow. Na Immo bylo podobnie jakis czas.

    podobnie ? też tak spadało i później się odbiło ?
    Kurcze ..

  • 9. Data: 2009-08-31 11:25:01
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > rzedu 15-20%, ale tylko wtedy jesli "ktos SPORY" zechce tak zagrac jak

    Pamietam podobną rekomendacje autora z czasów kiedy alchemia była po około 20 -
    25 zł a kolega pisał o 100 zł i wiecej i się sprawdziło... , wiec może i teraz
    się sprawdzi czego życze posiadaczą .Korekta jednak przyszła i zepchneła
    papier ponizej 40 zł .