  • 1. Data: 2006-01-12 18:50:02
    Temat: Neteller - anonimowość wypłat
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Cześć,

    Załóżmy, że mam kartę Neteller i wypłacam kasę, załóżmy że powyżej 15
    tyś. euro w polskim bankomacie - czy polski bank właściciel bankomatu
    będzie znał moje dane osobowe? Czy tylko zupełnie anonimowy nr karty
    Neteller i nigdy nie pozna żadnych danych posiadacza karty? Czy takie
    wypłaty z bankomatu za granicą są anonimowe tzn. żadna polska wredna
    instytucja o nich się nie dowie?

    Z góry dzięki za info.

    JX

  • 2. Data: 2006-01-12 19:40:45
    Temat: Re: Neteller - anonimowość wypłat
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy nie pozna żadnych danych posiadacza karty? Czy takie wypłaty z
    > bankomatu za granicą są anonimowe tzn. żadna polska wredna instytucja o

    a jaki bankomat wyplaci jednorazowo 50k pln ?

    bo o ile wiem 15k Euro dot. jednostkowej operacji a nie serii 10 wyplat po
    5k pln

    Dawidek

  • 3. Data: 2006-01-12 19:47:16
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dawidek ||gazeta pl"
    <c...@i...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > a jaki bankomat wyplaci jednorazowo 50k pln ?

    nie wiem jakie są limity, więc powiecmy że wypłacam niewielką kwotę.

    JX

  • 4. Data: 2006-01-12 22:41:59
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > nie wiem jakie są limity, więc powiecmy że wypłacam niewielką kwotę.

    Nie bedzie znal Twoich danych osobowych, bo skad ma znac - chyba ze Neteller
    udostepni, ale bardzo watpie. Z tym ze kurs wychodzi kiepski przy takich
    wyplatach, kiedys to bylo tak, ze aby zaladowac karte Netellera to byla
    prowizja + na karcie z USD konwertowalo Ci na CAD, zas wyplacajac z
    bankomatu w Polsce dostawales PLN + prowizja - wiec podwojne przeliczenie +
    prowizje to kiepsko wychodzilo. Nie wiem jak jest teraz, podobno od momentu
    kiedy maja swoja siedzibe w Wielkiej Brytanii zrezygnowali z tego
    przeliczania przez CAD.

    Bardziej oplacalnie wychodzi zrobic przelew na rachunek w banku, prowizja 1
    USD.

    Pozdrawiam
    Sebastian.