  • 21. Data: 2005-04-21 20:48:26
    Temat: Re: ebay.pl dziala !!!
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > zarejestruj sie na ebay.com i potem zaloguj sie do ebay.pl.
    >
    > --
    Rok temu zarejestrowałem się na eBay.com i zalogowałem się na eBay.pl bez
    problemów.

  • 22. Data: 2005-04-21 21:09:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O ile dobrze widze - zero weryfikacji sprzedajacych. W Allegro to
    chociaz adres poczty papierowej dzialajacy trzeba miec...

    MJ

  • 23. Data: 2005-04-21 22:58:14
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > ebay juz jest w Polsce !!!

    1. NTG
    2. NTG
    3. ?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 24. Data: 2005-04-21 23:05:37
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    > 1. NTG
    > 2. NTG
    > 3. ?

    NAWET ta grupa :P

  • 25. Data: 2005-04-22 07:29:04
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > O ile dobrze widze - zero weryfikacji sprzedajacych. W Allegro to
    > chociaz adres poczty papierowej dzialajacy trzeba miec...

    Allegro tez kiedys tak mialo. Sam mam konto z okresu, gdy nie trzeba
    bylo weryfikowac by smail.

  • 26. Data: 2005-04-23 19:57:20
    Temat: Nic ważnego, tylko żeby się nie głaskali po tłustych brzuchach z samozadowolenia...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Czasu miałem mało, ale pobieżnie pochodziłem sobie.

    Toż to k!#$% jakiś eBantustan.pl okastrowany niemożebnie zrobili ;-(
    W Amazonie nadal wysyłka do tej Holland za kosmiczną kasę, a co lepszych okazji
    w ogóle nie wysyłają.

    Jak będe miał chwilę, to zdam sprawę z http://www.ozon.ru/.
    Bracia Słowianie, to może będzie lepiej? :-)

    Z harcerskim pozdrowieniem
    Jacek Chomiczówka