  • 1. Data: 2009-08-29 20:20:23
    Temat: Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
    Od: fatso <f...@n...com>

    Pisalem tutaj od dawna: KAZDY z ministrow finansow RP III podoba mi sie.
    Oczywiscie Balcerowicz: dlaczego on nie ma jeszcze Nagrody Nobla?
    Nalezy mu sie wraz z Jeffrey Sachsem.
    Oczywiscie, to nie do Balcerowicza zwrocil sie o ratunek Premier Mazowiecki
    ale do niejakiego Kuczynskiego, osobnika po studiach francuskich.
    Bodajze to
    brat naszego tutaj bywalca kiedys, Piotra. No i co? Kuczynski sie zesral
    ze strachu,
    odmowil widzac ze to ciezar nie na jego sily. Balcerowicz wraz ze swoim
    gremium
    mlodych podjal sie zadania i ja to pamietam. Sam bylem w owy styczniowy
    poranek w W-wie,
    wszedlem do Domow Centrum i zobaczylem ze tak wlasciwie nie mam tam co
    kupowac.
    Wszystko co mi sie podoba moge dostac taniej albo i po tej samej cenie w
    Londynie.

    Albo Belka: fajny facet. Wystawiony na szefa finansow przez Lewice a on
    trzymal sie
    porzadku fiskalnego na tyle na ile to sie w kraju oszolomow to dalo.

    Zyta Gilowska: fajna baba mimo ze ze z przeciwstawnej polki. Byla na
    zoldzie PiSu
    i jego kato-socjalistycznej tendencji a przeciez nie dala sobie w kasze
    dmuchac.

    W wyniku czego mamy dzis rewelacje: Polska tygryskiem Europy!
    Niewdzieczna robota byc szefem finansow panstwa.

    sam pamietam jak chamy wyly po ulicach:
    Nie dobil nas Stalin, Gomulka
    to wykonczy nas Balcerowicz i spolka!

    a okazalo sie byc inaczej
    Kiedy zaczniemy budowac im pomniki?

    fatso

  • 2. Data: 2009-08-30 06:16:25
    Temat: Re: Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > W wyniku czego mamy dzis rewelacje: Polska tygryskiem Europy!
    > Niewdzieczna robota byc szefem finansow panstwa.

    Fatso, w mojej opini Polska zawdziecza swój sukces przedewszystkim obnizeniu
    wartosci zlotego (w krytycznym momencie kryzysu)

    http://www.kresy.pl/wydarzenia?zobacz/litwini-jezdza
    -na-zakupy-do-suwalk

    , i gdyby PO i jej minister finansów wprowadzil swoje obietnice wyborcze
    wprowadzenia Euro (= wyprzedazy resztek suwerennosci ekonomicznej) ....

    http://www.youtube.com/watch?v=SwKF8lhYV0I&feature=r
    elated

    , czyli zrealizowal to co obiecywal, to dalej znajdowalibysmy sie w ogonie
    europy .....

    "Partia jest konsekwentna.
    Gdy mówi, ze nie da - to nie da.
    Gdy mówi, ze da - to mówi."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-08-30 06:43:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    elated

    > , czyli zrealizowal to co obiecywal, to dalej znajdowalibysmy sie w ogonie

    Dlatego też uważem że potencjalni działacze PO - w tym również posłeł z
    filmiku Michał Szczerba - i nie tylko PO (nieszczerze przepraszający za
    poparcie traktatu lisbońskiego poseł Mullarczyk):

    http://www.youtube.com/watch?v=nkzbMHTR9Jw&hl=pl

    to zwykła banda idiotów, klakierów, lizodupców i sprzedajnych kurew, którzy
    za dobrze płatne posady w parlamencie zrzekają się resztek suwerenności
    (również i ekonomicznej) swojego własnego kraju ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-08-30 06:43:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

  • 5. Data: 2009-08-30 07:32:15
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > za dobrze płatne posady w parlamencie zrzekają się resztek suwerenności
    > (również i ekonomicznej) swojego własnego kraju ....

    Widzisz, trudno dawac recepty ekonomiczne bo to zawila i tajemna sztuka.
    Taka np Wlk Brytania to pchala sie drzwiami i oknami do Europy mimo ze
    de Gaul nas tam nie chcial.
    Ale juz przed euro sie bronimy niczym diabel przed swiecona woda.
    Wspolna mocna waluta ma swoje zalety
    ale tez moznosc poluzowania pieniadza i obnizenia jego wartosci pozwala
    wysmyknac sie z wielu tarapatow.

    Ja zauwazam jedna rzecz dobra jaka dokonala sie w Polsce- ten kraj
    zaczyna sie naprawde europeizowac.
    A wiec juz nie Polska- Chrystus narodow, wiecznie pijana kraina
    romantykow i zlodziei. Tam gdzie zapal
    budzil sie szybko i gasl niczym slomiany ogien. Gdzie nic nie dalo sie
    zrobic bo dobre checi sie rozbijaly
    o Polnishe Wirtshaft. Polska jest dzisiaj innym krajem i swiat pomalu
    zaczyna to dostrzegac.

    Tak wiec nie dziw sie Endriu ze herr Tuske wypycha pierwszy piers do
    orderu- tacy juz sa politycy.
    Ale ze gielda w-ska wstaje na nogi mocno i twardnieje zlotowka to juz
    zasluga calego narodu.
    Piekny prezent na 70-ta rocznice najwiekszej tragedii jaka dotknela
    Polske w swojej historii.

    fatso

  • 6. Data: 2009-08-30 08:24:33
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Fatso, w mojej opini Polska zawdziecza swój sukces przedewszystkim
    > obnizeniu wartosci zlotego (w krytycznym momencie kryzysu)

    Może moje postrzeganie ekonomii jest słabe. Ale czy możesz podać mi jeden
    powód dla którego słaba wartość złotego jest korzystna? Dobrze się
    zastanów.

  • 7. Data: 2009-08-30 09:07:00
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > W wyniku czego mamy dzis rewelacje: Polska tygryskiem Europy!
    > Niewdzieczna robota byc szefem finansow panstwa.

    a co to za sztuka stworzyć system w którym państwo zapożycza się non stop aż
    do niewypłacalności bo społeczeństwo jest nieudolne niczego samo nie potrafi
    stworzyć i wyprodukować, co to za sztuka stworzyć z państwa montownię a
    zarazem rynek zbytu dla firm spoza danego państwa
    balcerowicz wielki gość dostał profesora bo jeździł po świecie i lizał dupy
    ludziom z klubu londyńskiego i paryskiego oraz japonii aby odroczyli lub
    zredukowali długi jakie mieliśmy do 89r. no oczywiście nic za darmo to czego
    nie wiemy to tzw. prywatyzacja majątku polski czyli firmy polskie będące
    monopolistami za długi
    no ale żydzi bronią swgo żyda balcerowiTZa taka sekciarska solidarność która
    niedługo wyjdzie wam bokiem i system tego buraka i oszusta balcerowiTZa
    zawali się łącznie z tym co sam niby zbudował
    wtedy sobie pogadamy komu pomniki a kogo wyśmiać bo nie chwali się dnia
    przed zachodem słońca :)

  • 8. Data: 2009-08-30 09:22:22
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wysmyknac sie z wielu tarapatow.
    >
    > Ja zauwazam jedna rzecz dobra jaka dokonala sie w Polsce- ten kraj

    hahahaha europeizować czyli co być podobnym do durniów robić to co reszta
    durniów w europie to że jedni są palantami i zadłużają wyprzedają się nie
    znaczy że takiego durnia trzeba naśladować no chyba że samemu jest się
    durniem

    > A wiec juz nie Polska- Chrystus narodow, wiecznie pijana kraina
    > romantykow i zlodziei. Tam gdzie zapal
    > budzil sie szybko i gasl niczym slomiany ogien. Gdzie nic nie dalo sie
    > zrobic bo dobre checi sie rozbijaly

    ty złotousty leniwy buraku tacy jak ty ludziom wmawiali jaka to polska jest
    pijana, ale i tacy jak ty doprowadzili do tego że polacy kradli dawali
    łapówki itp. bo gdyby system był uczciwy i jednoznaczny to nikt łapówek nie
    musiałby dawać

    > o Polnishe Wirtshaft. Polska jest dzisiaj innym krajem i swiat pomalu
    > zaczyna to dostrzegac.

    zgadza się jest innym krajem, pozorny luksus, wyprzedany majątek jak tania
    dziwka, ogromne zadłużenie, uzależnienie ludzi i firm od władzy która jest
    głównym dostarczycielem pracy i dystrybucji pienądza,
    wiesz to wszystko już było przed II wojną światową ale te same buraki
    wróciły żeby znów dostać po dupie za swoje oszustwa i bezmyślność
    chętnie popatrzę na kolejny holokaust :)

    > Tak wiec nie dziw sie Endriu ze herr Tuske wypycha pierwszy piers do
    > orderu- tacy juz sa politycy.

    takie są buraki czyli między innymi ci którzy wybierają sobie rządy ci
    którzy chcą aby nimi rządzono aby założono im kajdany aby byli jak myszki
    laboratoryjne które niczego nie potrafią i trzeba je dokarmiać ale muszą one
    najpierw wybrać sobie laboranta :)

    > Ale ze gielda w-ska wstaje na nogi mocno i twardnieje zlotowka to juz
    > zasluga calego narodu.

    hahahahahahahaha giełda kolejna piramida finansowa zobaczymy co powiesz jak
    giełda spadnie o 50% co wtedy powiesz że co naród się zesrał?
    złotówka twardnieje hahahahahaha nasze długi nas wykończą już w przyszłym
    roku a wtedy złotówką będzie można sobie wytrzeć tyłek i co wtedy powiesz że
    naród nic nie zrobił że wszystko zniszczył że można by było ale naród nic
    nie zrobił
    znam takich jak ty darmozjadów i złotoustych buraków którzy trąbią jak jest
    pozornie dobrze ale jak prawda wychodzi na jaw o wielkim oszustwie to
    krzyczą jak to wszystko zniszczono bo mogłobyć lepiej
    ale tylko frajerzy gdybają

    > Piekny prezent na 70-ta rocznice najwiekszej tragedii jaka dotknela
    > Polske w swojej historii.

    i znów dotknie bo ludzie nie nauczyli się niczego i powtarzają te same błędy

  • 9. Data: 2009-08-30 09:25:06
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > , i gdyby PO i jej minister finansów wprowadzil swoje obietnice wyborcze
    > wprowadzenia Euro (= wyprzedazy resztek suwerennosci ekonomicznej) ....

    Spadek PKB zanotowały wszystkie kraje Europy niezależnie od waluty narodowej
    i jej słabości czy mocy.

    Od dawna mówi się że zaletą Polski w tym kryzysie jest niski udział eksportu
    w PKB co zmniejsza wpływ kryzysu handlu swiatowego na naszą gospodarkę.
    Jednocześnie mamy bardzo konserwatywny i bezpieczny system bankowy oraz brak
    dominacji jednego sektora w PKB (tak jak przemysł stalowy na Ukrainie,
    surowcowy w Rosji czy samochodowy na Słowacji) . W odróżnieniu od lat
    2001-2002 mamy wreszcie dopływ dużych funduszy UE a po strukturze PKB widać
    że coraz większy udział we wzroście ma produkcja budowlano-montażowa czyli w
    tym przypadku wielkie budowy publiczne dróg szybkiego ruchu, mostów i
    stadionów. Duże znaczenie miało podtrzymywanie spokoju i umiarkowanego
    optymizmu - dzięki temu nie było paniki i załamania konsumpcji wewnętrznej.
    Warto przypomnieć interwencję na rynku walutowym i zatrzymanie spadku
    złotego powyżej 5 PLN za 1 EUR - a to groziło poważnymi kosekwencjami
    związanymi z opcjami walutowymi, długiem zagranicznym i inflacją.

    Co do EUR wygląda na to że nie wejście do systemu ERMII teraz będzie
    skutkowało coraz większym umacnianiem złotego w najbliższych kwartałach
    czyli pogarszaniem warunków eksportu, w dalszej perspektywie brak możliwości
    długoterminowego, racjonalnego planowania przez eksporterów i importerów
    (PLN jest walutą o największej zmienności w Europie).

    Anatol

  • 10. Data: 2009-08-30 10:36:53
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Anatol"

    > (PLN jest walutą o największej zmienności w Europie).

    Dlatego też wszelkiej masy ściemniacze zrobią wszystko dając ideologiczne i
    narodowe argumenty , żeby grubas mógł hasać dowoli jak najdłuzej.