  • 1. Data: 2008-11-13 19:52:57
    Temat: Niemieckie menu
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Witam,
    czy jakikolwiek bank oferuje w ramach internetowego dostępu do rachunku
    menu w języku niemieckim?
    Z tych banków, w których był rachunek (BPH, PeKaO, BZWBK) było menu
    angielskie, choć nie wszystkie podstrony działały -a w innych bankach w
    ogóle nie widzę wersji językowej lub nie ma opcji demo.
    Interesuje mnie ta opcja w rachunku firmowym (osoba prawna) -czy jest wersja
    niemiecka w DB?

  • 2. Data: 2008-11-14 06:27:41
    Temat: Re: Niemieckie menu
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > ogóle nie widzę wersji językowej lub nie ma opcji demo.
    > Interesuje mnie ta opcja w rachunku firmowym (osoba prawna) -czy jest

    Jeśli Ci na tym bardzo zależy sprawdź w BPH BusinessNeta obecnie bank
    udostępnia gó również mniejszym firmom.

    pozdrawiam
    as

  • 3. Data: 2008-11-15 16:23:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Adam S. wrote:

    > Jeśli Ci na tym bardzo zależy sprawdź w BPH BusinessNeta obecnie bank
    > udostępnia gó również mniejszym firmom.

    Cóż... o BPH dobre słowo mogłem powiedzieć dopiero po
    przeniesieniu rachunku do Pekao, więc nie chciałbym tam wracać-
    nawet na wyższy szczebel obsługi.
    Ponieważ nie sam decyduję o tym, w jakim banku ma być rachunek,
    chciałbym mieć dodatkowy argument "za". Niemieckie menu
    byłoby istotnym argumentem do zmiany.
    Zarząd jedynie zagląda na konto, a na obsługę Pekao skazany jestem ja.