  • 1. Data: 2012-01-27 00:47:41
    Temat: Niezle jajca ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Zonce sie skonczyla lokata
    w jednym z klonow czarneckiego - przemilcze nazwe
    no i dostala zwrot na r-k macierzysty.
    Nic w tym dziwnego ... tylko ze dostala 2x ;)
    ciekawe ktory bank sie walnal - obstawiam klona
    No i zobaczymy kiedy sie kapną i upomną o swoje
    bo kwota nie taka mała ;P

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-01-27 02:49:57
    Temat: Re: Niezle jajca ;)
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-27 01:47, Waldek pisze:
> [...]
    > Nic w tym dziwnego ... tylko ze dostala 2x ;)
    > ciekawe ktory bank sie walnal - obstawiam klona
    > No i zobaczymy kiedy sie kapną i upomną o swoje

    Ja bym na miejscu zonki juz dawno te kasiore wybral z konta i wykupil w
    innym banku jakies zloto. Jak bank sie upomni to poslij ich tam gdzie
    ich miejsce czyli na drzewo.

  • 3. Data: 2012-01-27 06:16:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Sty, 01:47, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > Nic w tym dziwnego ... tylko ze dostala 2x ;)
    > ciekawe ktory bank sie walnal - obstawiam klona

    Może się nie walnął, tylko oprocentowanie lokaty takie wypasione!
    Pochwal się :]

    L.

  • 4. Data: 2012-01-27 07:11:07
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    > ciekawe ktory bank sie walnal - obstawiam klona

    >Może się nie walnął, tylko oprocentowanie lokaty takie wypasione!

    Czekam na rozwoj wypadkow, wiec nie bede podpowiadac ;)
    A zonce przykazalem, zeby - jak sie juz upomna
    zazadala wyjasnienia na pismie ;P

    Oczywiscie ktos "inaczej uczciwy" moglby srodki wyprowadzic
    czy wymienic je na krugerandy LOL i niech sie wtedy uzeraja,
    jednak w tym przypadku maja farta ze trafili na osobe uczciwa :)

  • 5. Data: 2012-01-27 07:18:21
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-27 03:49, Zenek pisze:

    > Ja bym na miejscu zonki juz dawno te kasiore wybral z konta i wykupil w
    > innym banku jakies zloto. Jak bank sie upomni to poslij ich tam gdzie
    > ich miejsce czyli na drzewo.

    Głupstwa pleciesz. Sprawdź regulaminy i Prawo Bankowe.
    Tytuł egzekucyjny. Odda z odsetkami ustawowymi, o ile nie karnymi.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-01-27 07:21:29
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-27 08:18, maruda pisze:

    > Głupstwa pleciesz. Sprawdź regulaminy i Prawo Bankowe.
    > Tytuł egzekucyjny. Odda z odsetkami ustawowymi, o ile nie karnymi.

    Jak miekkim chujem robiony to odda.

  • 7. Data: 2012-01-27 07:22:16
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-27 08:11, Waldek pisze:

> [...]
    > czy wymienic je na krugerandy LOL i niech sie wtedy uzeraja,
    > jednak w tym przypadku maja farta ze trafili na osobe uczciwa :)

    Raczej głupia !

  • 8. Data: 2012-01-27 07:40:09
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    Waldek <m...@n...dam> napisał(a):

> [...]
    > Nic w tym dziwnego ... tylko ze dostala 2x ;)
    > ciekawe ktory bank sie walnal - obstawiam klona
    > No i zobaczymy kiedy sie kapną i upomną o swoje

    Zwrot był pewnie na konto Multi? Multi zaliczyło wczoraj wpadkę i wiele
    przelewów przychodzących księgowało podwójnie. Zajrzyj na konto dzisiaj
    -będziesz miał "Obciążenie - sytuacja nadzwyczajna"

    Pozdrawiam,
    Filip

  • 9. Data: 2012-01-27 08:24:57
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej głupia !

    Pozstawie to bez komentaza

  • 10. Data: 2012-01-27 08:28:46
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewów przychodzących księgowało podwójnie. Zajrzyj na konto dzisiaj
    > -będziesz miał "Obciążenie - sytuacja nadzwyczajna"

    BINGO :)
    Przelew z IB -> Aquarius
    Nie sprawdze teraz czy skorygowali
    jednak wczoraj byl bezproblemowy dostep