  • 1. Data: 2007-04-12 10:23:54
    Temat: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,69805,40526
    97.html

    Artykul otwiera oczywiscie mBank, ale to chyba nie dziwi bo tam jest
    tylko infolinia. Niestety banki czesto zapominaja o tym, ze jest to
    czesto pierwsza linia kontaktu klient<>bank, ktora moze psuc i psuje
    wizerunek banku.

    PS Citi wydaje nowego co-branda z LOTem:
    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,27514
    Jezeli wydadza tez tego co-branda z Plusem to stana sie chyba
    niekwestionowanym liderem w tej kategorii.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-04-12 10:39:08
    Temat: Re: Nikompetentne partyline skad my to znamy ;)
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Jezeli wydadza tez tego co-branda z Plusem to stana sie chyba
    > niekwestionowanym liderem w tej kategorii.

    no to fajnie, bedzie konkurencyjny co-brand dla karty DC, ktora kosztuje
    350zl!
    chyba tez PKO SA wydawalo cos z LOT-em, dobre mam skojarzenia?

    Citi robi wyjatkowo dobre co-brandy...kk z BP jest naprawde niezla, moze
    ktos ma kk Citi - Era i cos opowie?

    nie sadze, aby Citi wszedl w jakis deal z Orange, BZ WBK i mBank robia juz
    z nimi co-brandy...

    a Polkomtel, czy juz jakas kk jest przez nich sygnowana? nie kojarze...nie
    powinni pozostawac w tyle, konkurencyjne telekomy co-brandy juz maja ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-12 10:48:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 12:39:08 +0200,
    osoba podpisana: RobertS <b...@p...pl>
    napisała:
    [...]
    > a Polkomtel, czy juz jakas kk jest przez nich sygnowana? nie kojarze...nie
    > powinni pozostawac w tyle, konkurencyjne telekomy co-brandy juz maja ;-))
    Mają wydawać ... z Citi :)

    KJ

  • 4. Data: 2007-04-12 10:55:21
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > no to fajnie, bedzie konkurencyjny co-brand dla karty DC, ktora kosztuje
    > 350zl!
    > chyba tez PKO SA wydawalo cos z LOT-em, dobre mam skojarzenia?

    Dobre. Cos tam ostatnio bylo o PKO SA i LOT tylko pewnie cena bedzie
    duzo wyzsza.

    > Citi robi wyjatkowo dobre co-brandy...kk z BP jest naprawde niezla, moze
    > ktos ma kk Citi - Era i cos opowie?

    Nic specjalnego z tego co widac w opisie na www. Moim zdaniem ta karta
    srednio im sie udala ujmujac to dyplomatycznie.
    Tak na marginesie z Ery bedzie mozna sobie wyfrunac bez konsekwencji ;)
    http://itbiznes.pl/art25891.html

    > nie sadze, aby Citi wszedl w jakis deal z Orange, BZ WBK i mBank robia juz
    > z nimi co-brandy...

    Kto wie zalezy kto karty rozdaje banki czy telekom.

    > a Polkomtel, czy juz jakas kk jest przez nich sygnowana? nie kojarze...nie
    > powinni pozostawac w tyle, konkurencyjne telekomy co-brandy juz maja ;-))

    Cos tam chyba maja ale to nic specjalnego.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Citibank-Handlowy-z-
    siecia-komorkowa-Plus-na-jednej-karcie-1560709.html
    No i jest jeszcze play ale oni na razie dopiero startuja.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-12 10:59:34
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    RobertS napisał(a):

    > Citi robi wyjatkowo dobre co-brandy...kk z BP jest naprawde niezla, moze
    > ktos ma kk Citi - Era i cos opowie?

    ja mam - darmowy podstawowy pakiet citialerts, darmowe polaczenie z
    citiphone

    pozdr, krzysn

  • 6. Data: 2007-04-12 20:34:54
    Od: Ra <...@s...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > tylko infolinia. Niestety banki czesto zapominaja o tym, ze jest to
    > czesto pierwsza linia kontaktu klient<>bank, ktora moze psuc i psuje

    Artykuł jest niesprawiedliwy, w mbanku u mlinki, może dlatego że to
    prawie jedyna forma kontaktu, można coś załatwic, dowiedziec się, powie
    od razu że reklamacja jest zasadna czy nie
    W millennium po co jest infolinia to naprawdę nie wiem, praktycznie nic
    się nie da załatwic ani dowiedziec, trzeba złożyc zapytanie/reklamację i
    czekac 30 dni i ani dnia krócej

  • 7. Data: 2007-04-12 21:32:00
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Ra napisał(a):

    > W millennium po co jest infolinia to naprawdę nie wiem, praktycznie nic
    > się nie da załatwic ani dowiedziec, trzeba złożyc zapytanie/reklamację i
    > czekac 30 dni i ani dnia krócej

    jest, bo wypada mieć. bo wszyscy mają.
    a jakby tak jeden z drugim dyrektorkiem pomyślał (i policzył ile
    zaoszczędzi - to ich kręci) to by czym prędzej zamknął. i jeszcze premię
    zgarnął za oszczędności :)

    PG

  • 8. Data: 2007-04-15 19:46:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 12 Apr 2007 12:39:08 +0200, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    >a Polkomtel, czy juz jakas kk jest przez nich sygnowana? nie kojarze...nie
    >powinni pozostawac w tyle, konkurencyjne telekomy co-brandy juz maja ;-))

    BPH wydało KK z Plusem, ale AFAIK nie dla ludzi z ulicy, a dla tych,
    których wskazał im Plus.
    --
    Jarek Andrzejewski