  • 1. Data: 2009-02-16 08:36:06
    Temat: Re: No i mamy 3,71 za dolca i 3.17 za franka
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    news:20d9.0000024c.49992599@newsgate.onet.pl...
    > Ciekawe co bedzie dzisiaj mowil nasz maz stanu.
    >
    > D.

    który ?

  • 2. Data: 2009-02-16 08:36:41
    Temat: No i mamy 3,71 za dolca i 3.17 za franka
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

  • 3. Data: 2009-02-16 08:44:06
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Mamy, ale czy to już nie czas na dobrą korektę?

  • 4. Data: 2009-02-16 08:47:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Rudy.
    >
    > D.

    :) ... za późno zajrzałem na onet...

  • 5. Data: 2009-02-16 08:47:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rudy.

    D.

  • 6. Data: 2009-02-16 08:51:05
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter napisał(a):
    > We wrzesniu lub pazdzierniku pisalem tutaj, ze najgorzej bedzie w Polsce w
    > grudniu 2009. Niestety wszystko ku temu zmierza.
    >

    > D.

    czyli potem bedzie juz tylko lepiej

  • 7. Data: 2009-02-16 08:53:18
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

  • 8. Data: 2009-02-16 08:58:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Raczej stagnacja na dnie.

    D.

  • 9. Data: 2009-02-16 09:54:52
    Od: "Kunegunda" <m...@l...net.pl>

    Niestety nasze wyobrażenie o otaczającym świecie czerpiemy na podstawie
    doświadczeń z przeszłości(często tylko z tej którą pamiętamy)i prawie
    nigdy nie przychodzi nam do głowy że może się wydarzyć coś co nami
    wstrząsnie...i ciagle myślimy że najgorsze się nie zdarzy(abstrachując od
    tego co to może być)...przecież nasze doświadczenie podpowiada nam że np.
    koniec świata nie jest możliwy...bo już tyle lat trwa że dlaczego
    miałby skończyć się wlasnie teraz...oczywiście prawdopodobieństwo takiego
    zdarzenia jest nikłe...ale czy niemożliwe.

    pozdrawiam
    kunegunda

  • 10. Data: 2009-02-16 10:49:08
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Polecam tekst sprzed ponad roku o pięknym tytule ;-) "Ostatnia hossa w
    historii świata"
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=62