  • 1. Data: 2010-06-23 19:25:58
    Temat: No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Nawet Urban popluł sobie na Kaczyńskiego w TVN.

    ------------------------------------

    Kaczyński puszczałby do mnie oko, gdybym mógł mu pomóc w uzyskaniu
    prezydentury - mówił w programie "Fakty po faktach" w TVN24 Jerzy Urban.
    - To człowiek pozbawiony wszelkich zasad, jeżeli ma tylko apetyt na
    władzę. Staje się śmieszny, kiedy mówi, że w zasadzie to on jest prawie
    lewicowcem. To wszystko wzbudza wesołość i wskazuje, że Kaczyński to
    jest jakiś ogarnięty obsesją władzy człowiek - dodał.

    http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    urban-kaczynski-jest-ogarniety-obsesja-wladzy,1,3304
    817,aktualnosc.html

    ------------------------------------

    Już wszystkie komuchy, wszystkie aferały KLD/UW/AWS/PO sobie
    poszczekały. Więc o czym teraz będą pisać na Onecie? Przez kilka lat ten
    sam temat, tylko opowieści o tym, jaki to Kaczyński jest zły.

    J.

  • 2. Data: 2010-06-23 20:25:40
    Temat: Re: No to już chyba wszyscy poparli Komorowskiego
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 23 Cze, 21:25, Joachim <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - To cz owiek pozbawiony wszelkich zasad, je eli ma tylko apetyt na
    > w adz . Staje si mieszny, kiedy m wi, e w zasadzie to on jest prawie
    > lewicowcem. To wszystko wzbudza weso o i wskazuje, e Kaczy ski to
    > jest jaki ogarni ty obsesj w adzy cz owiek - doda .
    >
    > http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/
    urban-kaczynski-j...

    > ------------------------------------
    >
    > Ju wszystkie komuchy, wszystkie afera y KLD/UW/AWS/PO sobie
    > poszczeka y. Wi c o czym teraz b d pisa na Onecie? Przez kilka lat ten
    > sam temat, tylko opowie ci o tym, jaki to Kaczy ski jest z y.

    Po chuj tu to wklejasz???
    Czy napisałeś cokolwiek o giełdzie na tej grupie???

  • 3. Data: 2010-06-23 23:17:19
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Po chuj tu to wklejasz???
    > Czy napisałeś cokolwiek o giełdzie na tej grupie???

    Wyborco Komorowskiego, nie używaj słownictwa elektoratu PO. Czytają to
    forum nie tylko wychowankowie Palikota, ale również kulturalni ludzie,

    Zgoda Buduje!
    J.

  • 4. Data: 2010-06-23 23:40:19
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Joachim wrote:

    > Wyborco Komorowskiego, nie używaj słownictwa elektoratu PO. Czytają to
    > forum nie tylko wychowankowie Palikota, ale również kulturalni ludzie,

    Kulturalni ludzie nie wysyłają spamu i śmieci na grupy do tego nie
    przeznaczone.

  • 5. Data: 2010-06-24 13:43:28
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > Kulturalni ludzie nie wysyłają spamu i śmieci na grupy do tego nie
    > przeznaczone.

    Zgaduję, że założyciel wątku porównał w nim J.Kaczyńskiego do Analizy
    Technicznej: Właściwie to AT działa, są różne wskaźniki i metody,
    niektóre wykresy mówią wręcz same za siebie (zwłaszcza po fakcie ;).
    Niemniej jednak używając nawet najlepszych zawsze trzeba trzymać rękę
    na pulsie, bo nigdy nie wiadomo, kiedy coś przestanie działać - czasem
    tylko w specyficznej, wyjątkowej sytuacji.
    Podobnie J.K., zdecydowanie opowiadający się za trzymaniem standardów
    moralnych i przeciwko bezprawiu, potrafił jednak przymknąć oko na
    wątpliwe pod tym względem uczynki A.Leppera i wykręcił swoim
    zwolennikom niezły numer, tworząc poprzedni rząd.

    ;)

    --
    pozdrawiam
    schogun531