  • 1. Data: 2007-08-05 13:17:05
    Temat: No to sie wyjasni niedlugo.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/
    ge;money;kupil;66;proc;nowego;bph,171,0,257451.html

  • 2. Data: 2007-08-05 13:20:57
    Temat: Re: No to sie wyjasni niedlugo.
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztofsf <k...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/
    > ge;money;kupil;66;proc;nowego;bph,171,0,257451.html

    BPH ma produkty niezle - ale drogie i dlugo nierozwijane i niezmieniane.

    GeMoney - to taki wiekszy Provident z USA, skierowany do innych klientow niz BPH.

    Po polaczniu???? mam nadzieje, ze pojdzie na lepsze.
    Jak nie? Trzeba bedzie uciekac.

  • 3. Data: 2007-08-06 11:43:30
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > BPH ma produkty niezle - ale drogie i dlugo nierozwijane i niezmieniane.

    Bo Mariano Italiano blokadę rozwoju wprowadzili.

    > Po polaczniu???? mam nadzieje, ze pojdzie na lepsze.

    W BPH pewnie tak, gorzej będzie z klientami, którzy zostaną przeniesieni do
    pekało.

    /*-+

  • 4. Data: 2007-08-07 05:58:51
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik *piotr'ek* napisal(a):
    > W BPH pewnie tak, gorzej będzie z klientami, którzy zostaną
    > przeniesieni do pekało.
    > /*-+

    Skoro ktos uwaza, ze gorzej mu bedzie w Pekao, nic prostszego, by
    przeniesc swoj rachunek do oddzialu, ktory przypadnie GE.
    --
    pozdr.
    ls

  • 5. Data: 2007-08-07 08:18:33
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ls <n...@s...pisac.pl> napisał(a):

    > Skoro ktos uwaza, ze gorzej mu bedzie w Pekao, nic prostszego, by
    > przeniesc swoj rachunek do oddzialu, ktory przypadnie GE.

    Ja osobiscie, gdy byly juz znane dalsze perspektywy podzialu, ucieklem do malego
    BPH, zakladajac, ze moze tam byc tak samo jak dotychczas, lepiej, lub gorzej.
    W pko sa moze byc tylko gorzej.