  • 1. Data: 2002-09-17 16:40:15
    Temat: No, zakladam nowe konto :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Rok akademicki z BGŻ

    Od 16 września tego roku w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. dostępny jest
    pakiet Integrum Student. W ofercie tej znajduje się konto osobiste Integrum
    wraz z debetem dopuszczalnym o ustalonym indywidualnie limicie zadłużenia,
    kredyt studencki, kredyt z dopłatami od sprzedawców na zakup komputerów
    przenośnych oraz bezpłatnie wydawana karta płatnicza Integrum Maestro.

    Pakiet Integrum Student przeznaczony jest dla studentów studiów dziennych,
    wieczorowych i zaocznych oraz uczniów szkół policealnych i pomaturalnych,
    którzy mają ukończone 18 lat i nie przekroczyli 26 roku życia. Od osób
    korzystających z pakietu BGŻ nie pobiera opłaty za przelewy na rachunki
    prowadzone przez inne banki złożone poprzez system bankowości elektronicznej
    e-Integrum, a za płatności dokonywane za pośrednictwem TeleIntegrum pobiera
    niższą niż od pozostałych klientów prowizję w wysokości 1,5 zł. W ramach
    pakietu studenci mogą korzystać z debetu dopuszczalnego, który udzielany
    jest po trzech miesiącach funkcjonowania konta osobistego. Maksymalna
    wysokość limitu zadłużenia wynosi 1500 zł. Spłata debetu powinna nastąpić w
    okresie 3 miesięcy od jego wystąpienia.

    Dodatkowo posiadacze pakietu Integrum Student mogą skorzystać z kredytu
    studenckiego. Jest on przeznaczony dla studentów o niskich dochodach
    przypadających na osobę w rodzinie. Wypłacany jest w miesięcznych ratach
    przez 10 miesięcy w roku, maksymalnie przez 6 lat. Wysokość miesięcznej raty
    kredytu jest corocznie ustala przez MEN. Podstawowym zabezpieczeniem kredytu
    studenckiego jest weksel in blanco i ewentualne poręczenie rodziców. Dla
    studentów wywodzących się ze wsi, nieposiadających dostatecznych
    zabezpieczeń, jest możliwe uzyskanie poręczenia spłaty kredytu przez ARiMR
    lub BGK. Spłata zadłużenia następuje po upływie roku od daty zakończenia
    nauki, przy czym w przypadku ukończenia studiów w grupie najlepszych
    absolwentów lub z powodu trudnej sytuacji życiowej istnieje możliwość
    umorzenia części kredytu. Studenci zwolnieni są z opłaty za udzielenie
    kredytu oraz za przekazanie jego raty na konto osobiste Integrum.

    W ramach pakietu Integrum Student bank proponuje również kredyt z dopłatami
    od sprzedawców na zakup komputerów przenośnych. Kredyt ten udzielany jest
    maksymalnie na 3 lata. Wymagany jest wkład własny w wysokości 10 proc. przy
    kredytach rocznych i dwuletnich oraz 20 proc. przy maksymalnym okresie
    kredytowania. Istnieje możliwość włączenia dochodów rodziców do obliczania
    zdolności kredytowej. Oprocentowanie wynosi od 4,06 proc.

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-17 17:12:11
    Temat: Re: No, zakladam nowe konto :)
    Od: Konrad Bagiński <b...@s...pl>

    AMRA napisał(a):
    [...]
> [...]
    > przez 10 miesięcy w roku, maksymalnie przez 6 lat. Wysokość miesięcznej raty
    > kredytu jest corocznie ustala przez MEN.

    W tym roku 450 pln/m-c
    [...]

    > Spłata zadłużenia następuje po upływie roku od daty zakończenia
    > nauki, przy czym w przypadku ukończenia studiów w grupie najlepszych
    > absolwentów

    W grupie 5% najlepszych absolwentów uczelni.

    Z kredytem to akurat żadna rewelacja - w sumie każdy z tych 9 banków
    oferuje praktycznie to samo.

    Konrad Bagiński http://www.glebogryzarka.prv.pl
    "Wszystkiego, co musiałem nauczyć się o kobietach, poznałem obserwując
    swojego psa"

  • 3. Data: 2002-09-17 17:44:54
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Rok akademicki z BGŻ
    >
    > Od 16 września tego roku w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. dostępny
    jest
    > pakiet Integrum Student.

    Szkoda ze na http://www.integrum.com.pl nie ma zadnych informacji na ten
    temat :-/

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-17 19:49:49
    Temat: Ty to już Amra umiaru nie masz za grosz ;-)
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Jestem baaaaaardzo ciekawa, gdzie jeszcze n i e m a s z konta? Jak się
    wstydzisz ;-) to może być na priv.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-09-17 20:32:53
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Szkoda ze na http://www.integrum.com.pl nie ma zadnych informacji na ten
    > temat :-/

    Jak nie ma jak jest?
    http://www.bgz.pl/strona.asp?path=klienci_indywidual
    ni/student.html

    Tylko chyba nie daja do tego VC wiec zaden pozytek z tego konta :/

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-09-17 20:45:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie ma jak jest?
    > http://www.bgz.pl/strona.asp?path=klienci_indywidual
    ni/student.html

    A czy ja pislalem o www.bgz.pl czy www.integrum.com.pl ;-) Na BGZ jest
    faktycznie ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-09-18 08:45:57
    Temat: Re: Ty to już Amra umiaru nie masz za grosz ;-)
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    g...@p...gazeta.pl napisał(a):

    > Jestem baaaaaardzo ciekawa, gdzie jeszcze n i e m a s z konta? Jak się
    > wstydzisz ;-) to może być na priv.
    bank spoldzielczy w jeleslni? ;)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 8. Data: 2002-09-18 09:05:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jestem baaaaaardzo ciekawa, gdzie jeszcze n i e m a s z konta? Jak się
    > wstydzisz ;-) to może być na priv.

    eee - bez przesady - sa lepsi ode mnie ;)
    Ja nie traktuje akurat tego jako hobby ;) tylko jak to smiejac sie mowie -
    "w celach naukowych ;)".

    Po prostu niektore systemy, informacje i tak dalej - najlepiej sprawdzic na
    zywo. Co prawda nie uzywam ostro niektorych rzeczy i o wszystkich niuansach
    nie wiem, ale.... :)

    P.S. Zbieram tylko banki z dostepem przez Internet + jak maja konta
    studenckie - czyli zeby mnie oplaty nie zjadly...

  • 9. Data: 2002-09-18 09:25:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tylko chyba nie daja do tego VC wiec zaden pozytek z tego konta :/

    dowiem sie, ale jest na koncu:
    "Poza produktami wchodzącymi w skład pakietu, Klienci mogą korzystać również
    z pozostałych usług i produktów oferowanych przez Bank. "