  • 1. Data: 2005-06-26 22:45:07
    Temat: Nocne przetwarzania
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    powiedzcie mi, jak to jest, że w tym paściatym Inteligo nie można korzystać
    w nocy z serwisu WWW, a w mBanku można? mBank nie przetwarza nocnie danych
    czy też ma lepszy system?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-06-26 22:50:32
    Temat: Re: Nocne przetwarzania
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tristan Alder wrote:
    > powiedzcie mi, jak to jest, że w tym paściatym Inteligo nie można
    > korzystać w nocy z serwisu WWW, a w mBanku można? mBank nie
    > przetwarza nocnie danych czy też ma lepszy system?

    ma inny system/

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-26 23:24:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 27 czerwca 2005 00:50, gdy Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > ma inny system/

    czyli w sumie lepszy, skoro nie wymaga nocnego przetwarzania blokującego
    dostęp. Mylę się?

  • 4. Data: 2005-06-26 23:25:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > ma inny system/

    czyli w sumie lepszy, skoro nie wymaga nocnego przetwarzania blokującego

    Inna sprawa, że skoro Inteligo już wymaga, to czy nie mogliby tego ustawić
    na jakąś mniej użyteczną godzinę? A nie na 0:00, kiedy człowiek często
    korzysta? Chyba że muszą równo ze zmianą dnia?

  • 5. Data: 2005-06-26 23:33:02
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Tristan Alder posłał(a) w świat wiadomość

> [...]
    > na jakąś mniej użyteczną godzinę? A nie na 0:00, kiedy człowiek często
    > korzysta? Chyba że muszą równo ze zmianą dnia?

    Zmień bank na lepszy. :-)

    Volkswagen Bank, Raiffeisen Bank, Lukas Bank, mBank - do nich właśnie się
    zalogowałem.
    A taki duży i taki internatowy, czyli ING Bank Śląski już się zalogować nie
    pozwolił.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2005-06-26 23:41:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 27 czerwca 2005 01:33, gdy Janusz - Vahanara
    napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    > kiedy to Tristan Alder posłał(a) w świat wiadomość

    > Zmień bank na lepszy. :-)

    Od zawsze mam lepszy :) mBank jest moim podstawowym bankiem, ale Inteligo
    trzymam na rezerwę. Akurat teraz mam w mBanku debet, a na Inteligo jeszcze
    nieco na plus, więc chciałem zapłacić z Inteligo, ale że się nie dało, to
    stary dobry mtransfer nie zawiódł :D

    > A taki duży i taki internatowy, czyli ING Bank Śląski już się zalogować
    > nie pozwolił.

    A ić pan... Od niego to chyba BPH ino gorszy.

  • 7. Data: 2005-06-27 05:24:30
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    "Tristan Alder" wrote:

    > czyli w sumie lepszy, skoro nie wymaga nocnego przetwarzania blokującego
    > dostęp. Mylę się?

    jak to "w sumie?"
    - lepszy nie w kategorii "suma" tylko "nieprzerwana dostępność", ale z tego
    jeszcze nie można wyciągać wniosków o sumie (zależy od wagi i wartości dla
    poszczególnych kryteriów)

    trainer

  • 8. Data: 2005-06-27 08:07:48
    Od: zet <z...@z...pl>

    Jeśli sklep np zagraniczny (tam są inne godziny) zrobi obciążenie z direct
    debit między godziną 0 a 1 gdy inteligo nie działa to może to spowodować
    anulowanie transakcji na dobre.

  • 9. Data: 2005-06-27 08:18:15
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-06-27 10:07, zet napisał(a):
    > Jeśli sklep np zagraniczny (tam są inne godziny) zrobi obciążenie z
    > direct debit między godziną 0 a 1 gdy inteligo nie działa to może to
    > spowodować anulowanie transakcji na dobre.

    To direct debit działa dla transakcji zagranicznych????? Od kiedy????

  • 10. Data: 2005-06-27 08:37:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 27 Jun 2005 00:45:07 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >powiedzcie mi, jak to jest, że w tym paściatym Inteligo nie można korzystać
    >w nocy z serwisu WWW, a w mBanku można? mBank nie przetwarza nocnie danych
    >czy też ma lepszy system?

    Ma lepsze systemy.
    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple