  • 1. Data: 2011-02-10 20:23:15
    Temat: [Nordea] Blokada na transakcje, ktora sie nie udala...
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Czolem,

    Po prawdzie to dawno mi sie to nie zdarzylo...

    Platnosc w restauracji karta (zawsze to troche stresujace, bo jakby nie
    mozna juz zostawic zjedzonego towaru...). Najpierw daje MC Payback z BZWBK,
    dwie proby, dwa razy nie przechodzi. Potem platnosc Visa debetowa Nordea
    dwie proby, dwa razy nie przechodzi (na slipie - operator Elavon - grozny
    napis >*Transkacja nieudana* Nie honorowac (05)<. Panie (juz dwie)
    restartuja terminal i probujemy z rzecia, tym razem adnotacja >*Transakcja
    nieudana* Brak lacznosci (T0)<. Na zadnym z tych slipow nie mam numeru
    autoryzacji. Za szostym razem idzie MC z Multi i tym razem autoryzacja bez
    problemu (numer jest na slipie). Na rachunku w BZWBK brak blokad zwiazanych
    z tym zdarzeniem, tymczasem w Nordea pojawily sie dwie blokady (z trzech
    prob).

    Moze ktos wie co sie powinno dalej wydarzyc? Blokady same wygasna? Czy jest
    sens, zeby juz teraz cos w tej Nordei reklamowac? Czy z grubsza chodzi o to,
    ze żądanie z terminala dotarlo do banku, ale potwierdzenie nie wrocilo do
    terminala? Dlaczego w takkiej sytuacji (przy takich samych napisach na
    slipie) BZWBK zachowal sie normalnie (tzn. bez jakichkowliek blokad), a
    Nordea nie? To, ze MC z Multi byl wypukly nie ma chyba znaczenia, bo
    autoryzacja była normalna, a nie z chipa?

    Pozdrawiam i dziekuje za informacje i podpowiedzi...

    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-02-10 21:05:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@i...public> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ij1hp6$tr9$...@n...onet.pl...

    Blokady same wygasną, reklamacja na tym etapie nie ma sensu.

    > Czy z grubsza chodzi o to, ze żądanie z terminala dotarlo do banku, ale
    > potwierdzenie nie wrocilo do terminala?

    Tak. A w każdym razie coś w tym rodzaju.

  • 3. Data: 2011-02-10 21:59:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 10 Feb 2011 21:23:15 +0100, Beniowa napisał(a):

    > napis >*Transkacja nieudana* Nie honorowac (05)<. Panie (juz dwie)
    > restartuja terminal i probujemy z rzecia, tym razem adnotacja >*Transakcja
    > nieudana* Brak lacznosci (T0)<.
    > (...)

    Nordea dzisiaj najwyraźniej miała jakiś większy problem, nie jesteś
    jedyny.

    > Moze ktos wie co sie powinno dalej wydarzyc? Blokady same wygasna?

    Wygasną.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl