  • 1. Data: 2002-07-08 15:31:15
    Temat: Nordea i LG Petro
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Wysłałem mailem do Nordei zapytanie co dalej z klientami LG Petro, a zwłaszcza
    użytkownikami netkonta. Oto odpowiedź jaką otrzymałem:

    "Uprzejmie informujemy, iż na dzień dzisiejszy Nasz główny akcjonariusz -
    Nordea AB podpisała warunkową umowę o nabyciu akcji LG Petro Bank.
    Sfinalizowanie tej umowy nastąpi najprawdopodobniej pod koniec 2002, po
    uzyskaniu odpowiednich zgód z NBP, KNB i sądu.
    Na dzień dzisiejszy możemy tylko powiedzieć, że będziemy informować na
    bieżąco klientów o ewentualnych zmianach, tym bardziej o ujednolicaniu
    produktów."

    Czyli do końca 2002 roku netkonto nadal istnieje i ma się dobrze.