-
1. Data: 2003-05-21 11:16:40
Temat: Nordea - komunikat z przeprosinami
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Witam,
ponieważ nie pamiętam, aby coś takieg się zdarzyło, to pozwalam sobie
wkleić:
"Data / Czas 2003-05-16 09:42:47
Tytuł Przepraszamy za awarię.
Treść
Szanowni Państwo, w związku z problemami technicznymi, które pojawiały się
na początku maja podczas korzystania z bankowości elektronicznej Nordea,
przepraszamy Państwa za wszelkie związane z tym niedogodności w korzystaniu
z kont internetowych. Przyczyną braku dostępu do systemu było nagłe,
niezależne od banku, zagrożenie wynikające z przeciążenia sieci
elektrycznej. Aby wyeliminować ryzyko poważnego uszkodzenia systemu,
postanowiono wprowadzić dwie przerwy w dostępie do stron internetowych
Nordea Bank Polska. Działając w sytuacji awaryjnej, nie mieliśmy niestety
możliwości wcześniejszego poinformowania Klientów o tym fakcie. Biorąc
również pod uwagę fakt, iż był to dzień płatności do ZUS, intencją naszą
było postawienie do dyspozycji Klientów kanałów elektronicznych w drugiej
połowie dnia. W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy systemu w przyszłości
sprawdzone zostały parametry techniczne sieci elektrycznej, dokonano też
wymiany elementów, których potencjalne nieprawidłowe działanie mogłoby
powodować ewentualne przerwy w dostępie do kont internetowych. Zastosowane
przez nas rozwiązania pozwolą w przyszłości na zmniejszenie awaryjności
funkcjonowanie bankowości elektronicznej. Chcąc zrekompensować
niedogodności, jakie mogły wynikać z awarii informujemy Państwa, iż bank
odstąpi od pobrania opłaty z tytułu prowadzenia rachunku za maj.
Zapewniając, że dołożymy wszelkich starań, by podobne sytuacje nie zdarzały
się w przyszłości, jeszcze raz przepraszamy i zapraszamy do korzystania z
usług Nordea Bank Polska. Z poważaniem, Kazimierz Głowacki Wiceprezes
Zarządu"
Co ciekawe na stronie o tym nie napisali (w aktualnościach), więc nie wiem
czy dotyczy to wszystkich kont czy tylko firmowych, ale i tak jestem
zaskoczony. Tym bardziej, że ja osobiście w ogóle nie wiedziałem o awarii ;]
Z życzeniami dla klientów, aby takie i podobne zachowania stały się regułą.
Pozdrawiam,
Washko
-
2. Data: 2003-05-22 08:58:56
Temat: Re: Nordea - komunikat z przeprosinami
Od: "PO" <p...@p...onet.pl>
Ciekawe tylko kiedy beda przepraszac za to co dzialo sie 20 maja we wtorek,
czyli w dniu placenia PDoOF.
pozdr.
PO