  • 1. Data: 2008-01-09 21:56:15
    Temat: Nordea - wersja demo solo
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Witam

    Zastanawiam się bardzo nad przeniesieniem konta z ING do Nordea.
    Próbowałem na ich stronie odszukać demo ich systemu Solo ale niestety
    nieskutecznie.

    Są dwie opcje :

    1) Nie ma wersji demo na ich stronie
    2) Ślepy jestem :)

    Będę wdzięczny za informacje.

    adams99

  • 2. Data: 2008-01-10 10:21:37
    Temat: Re: Nordea - wersja demo solo
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    adams99 pisze:
    > Zastanawiam się bardzo nad przeniesieniem konta z ING do Nordea.
    > Próbowałem na ich stronie odszukać demo ich systemu Solo ale niestety
    > nieskutecznie.
    Też długo szukałem, w końcu wbiłem się przez Google.
    http://demo.nordea.pl/
    Niedawno przeniosłem się do nich z BPH (PKO).
    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2008-01-10 10:59:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Sty, 11:21, "monter.FM" <K...@m...fm>
    wrote:
    > adams99 pisze:> Zastanawiam się bardzo nad przeniesieniem konta z ING do Nordea.
    >
    > Też długo szukałem, w końcu wbiłem się przez Google.http://demo.nordea.pl/
    > Niedawno przeniosłem się do nich z BPH (PKO).

    jesli sie robi kilka przelewow miesiecznie, to konto z wykupionym
    limitem debetowym (tani koszt w porownaniu do wiekszosci bankow)
    bedzie sredniomiesiecznie zblizone lub tansze od srebrnego sezama.

    ciekawa alternatywa.

  • 4. Data: 2008-01-10 13:09:35
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    monter.FM pisze:

    > Też długo szukałem, w końcu wbiłem się przez Google.
    > http://demo.nordea.pl/
    > Niedawno przeniosłem się do nich z BPH (PKO).

    Jak wrażenia? Czy można anulować przelew oczekujący? W ING niestety nie
    można i przez własną sklerozę puściłem 2 x ostatnią ratę kredytu :)