  • 1. Data: 2002-08-16 07:38:46
    Temat: Nordea - zamkniete do poniedzialku
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    Tia. Tylko czemu klienci o tym nie wiedza.

    Serwis transakcyjny nieczynny do poniedzialku, z konsultantem mozna sie
    polaczyc, ale wymaga to ogromnej cierpliwosci i jedyne co mozna uslyszec, to
    przeprosiny.

    -- Kaszpir

  • 2. Data: 2002-08-16 08:16:04
    Temat: Re: Nordea - zamkniete do poniedzialku
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > polaczyc, ale wymaga to ogromnej cierpliwosci i jedyne co mozna uslyszec, to

    Dotyczy to chyba także innych banków oraz innych "instytucji". Dokonałem
    w celach naukowych przelewu z telepekao do mB. Przelew został
    zrealizowany 14-go. dzisiaj jest 16, g. 9:57, mBank nadal go nie widzi.
    Podobnie działa Polkomtel. Różnimy się co do poglądu na sposób
    realizowania płatności. Oni mają cykl miesięczny, ja trzymiesięczny.
    Dlatego regularnie blokują mi aparat. Wtedy idę do "salonu" płacę kartą
    i melduję się u pana/pani - pokazuję kwitki, stuk-puk, włączam i
    wyłączam fonik i jest gites. Zapragnąłęm wyeliminować człowieka z tego
    cyklu, jako że jest on ogniwem zawodnym i kosztownym. Miły głos w
    zablokowanym telefonie mówi, że po zarejestrowaniu płatności telefon
    zostanie odblokowany automatycznie. Zapragnąłem sprawdzić, co to znaczy.
    Zrobiłem tak: ustawiłem przelew na 14 - go z samego rana, poszedł. Jest
    wysoce prawdopodobne, że Plus dostał i zarejestrował pieniądze na koncie
    swoim jeszcze tego samego dnia. Dzisiaj jest jednak 16, a telefon nie
    działa nadal - jak widać w przypadku Polkomtela "automatycznie" znaczy
    pewnie, że jakaś (...) lub inna (...) musi postawić "ptaszka", by system
    zadziałał. Przy okazji gratulacje dla autorów oprogramowania od
    rejestracji zasileń SMS. System zachowuje się tak, jakby nie był
    maszyną, ale żywym, śpiącym na służbie ludzikiem.
    Po wklepaniu kodu telefon nadal twierdzi, że połaczenia są zablokowane.
    Po dziesiąciu minutach odblokowują się, a klient dostaje pod rząd 5 SMS
    - ów z tą informacją - dokładnie tak, jakby ktoś spał i nagle się
    obudził, przerzucił wajchę i drze ryja, że już OK. Dla mnie bomba.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-08-16 08:20:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 16, 2002 at 10:16:04AM +0200, No Name wrote:

> [...]
    > realizowania płatności. Oni mają cykl miesięczny, ja trzymiesięczny.
    > Dlatego regularnie blokują mi aparat. Wtedy idę do "salonu" płacę kartą

    [ciachnalem reszte]

    A nie mozesz zaplacic karta przez telefon w plusie? Od jakiegos czasu
    to mozliwe.

    --

    --w