  • 1. Data: 2004-03-05 10:45:18
    Temat: Nowa KK w KB
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KREDYT BANK 5 : 1
    Kredyt Bank rozpoczął sprzedaż nowej karty kredytowej, której maksymalny
    limit wynosi nawet 5 tys. zł. Żeby ją otrzymać, wystarczy mieć 1 tys. zł
    brutto miesięcznego dochodu.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,4516

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-05 12:54:14
    Temat: Re: Nowa KK w KB
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> [...]
    > Kredyt Bank rozpoczął sprzedaż nowej karty kredytowej, której maksymalny
    > limit wynosi nawet 5 tys. zł. Żeby ją otrzymać, wystarczy mieć 1 tys. zł

    W TOiP widziałem ją już w ub.r. BTW, ciekawe czy będzie podgląd w KB24
    dla nieposiadaczy kont?

    Przemek

  • 3. Data: 2004-03-05 18:31:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > KREDYT BANK 5 : 1
    > Kredyt Bank rozpoczął sprzedaż nowej karty kredytowej, której maksymalny
    ^^^^^^^^^^
    > limit wynosi nawet 5 tys. zł.
    ^^^^^

    ROTFL. Maksymalny nawet 5 tysiecy. To chyba jakas nowosc na rynku bedzie,
    bo na razie to, owszem, byly karty, dla ktorych byl to limit minimalny.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2004-03-06 07:21:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > ^^^^^
    >
    > ROTFL. Maksymalny nawet 5 tysiecy. To chyba jakas nowosc na rynku bedzie,
    > bo na razie to, owszem, byly karty, dla ktorych byl to limit minimalny.
    > --

    Nie bedzie. Od lat jest to maksymalny limit dla MC Partner Pekao SA.

    Maciej

  • 5. Data: 2004-03-06 23:43:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Nie bedzie. Od lat jest to maksymalny limit dla MC Partner Pekao SA.

    ROTFL^2. Myslalem ze takich kart w ogole jest wiecej, nowosc nie
    dotyczyla samego max limitu, a raczej tego, ze mozna sie takim chwalic.

    BTW: ten Partner to, jak rozumiem, KK? Bo przy charge to trzeba ~ x2
    mnozyc.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 6. Data: 2004-03-07 09:33:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > BTW: ten Partner to, jak rozumiem, KK? Bo przy charge to trzeba ~ x2
    > mnozyc.
    > --

    KK
    http://mojefinanse.interia.pl/konta/karty/sz?id=7193