  • 1. Data: 2003-12-09 12:08:25
    Temat: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Wybaczcie, ze taka sobie jakosc, ale tam nie bylo zadnego programu do
    skanowania poza MS Image :D

    http://www.prnews.pl/lukas1.gif
    http://www.prnews.pl/lukas2.gif

    Jednym slowem - zegnamy przedostatni duzy bank bez oplat. Ciekawe kiedy beda
    oplaty w mBanku? :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-12-09 12:11:45
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:08:25 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:

    > Wybaczcie, ze taka sobie jakosc, ale tam nie bylo zadnego programu do
    > skanowania poza MS Image :D
    >
    > http://www.prnews.pl/lukas1.gif
    ale z tego cow idze to zwykłe e-konto będzie nadal prowadzone gratis.
    KL

  • 3. Data: 2003-12-09 12:19:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krzysiekL <k...@w...wp.pl> wrote:
    > ale z tego cow idze to zwykłe e-konto będzie nadal prowadzone gratis.

    Jesli nie korzystasz z karty - to tak :)

  • 4. Data: 2003-12-09 12:21:58
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:19:41 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisal/a:

    > Jesli nie korzystasz z karty - to tak :)
    czyli nadal moze słuzyc jako kombos umozliwiający wpłaty do mbanku:)

    KL

  • 5. Data: 2003-12-09 12:23:29
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jesli nie korzystasz z karty - to tak :)

    O ile dobrze wyczytałam, to "oscylator" w postaci 2k miesięcznie pozwala
    "ocalić" 1 PLN za kartę do ekonta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-12-09 12:23:41
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    > Jesli nie korzystasz z karty - to tak :)

    Dzięki Amra za skan!

    Jeśli dobrze udało mi się odczytać, to za prowadzenie tradycyjnego e-konta nie
    płaci się nic. Jest tylko miesięczna opłata za kartę, ale jeżeli mamy reguralne
    wpływy (min. 2 000 PLN), to nie płacimy nic również za kartę.

  • 7. Data: 2003-12-09 12:25:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br4duf$c5t$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:
> [...]
    >
    > http://www.prnews.pl/lukas1.gif
    > http://www.prnews.pl/lukas2.gif
    >
    > Jednym slowem - zegnamy przedostatni duzy bank bez oplat. Ciekawe

    Nie jest tak zle - zobaczcie przypis 9.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-09 12:27:17
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br4eji$ptn$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Jesli nie korzystasz z karty - to tak :)

    Albo regularne wplywy.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-12-09 12:36:33
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:23:41 +0100, miecznik napisal/a:

> [...]
    > e-konta nie płaci się nic. Jest tylko miesięczna opłata za kartę, ale
    > jeżeli mamy reguralne wpływy (min. 2 000 PLN), to nie płacimy nic
    jednak nie lubię takich ograniczeń - gdybym miał płącic coś dlatego, ze
    nie trzymam wiecej pieniedzy na koncie albo nie kombinuje z tworzeniem
    pseudowplywow to bym zlikwidował takie konto:)
    KL

  • 10. Data: 2003-12-09 12:43:11
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > O ile dobrze wyczytałam, to "oscylator" w postaci 2k miesięcznie pozwala
    > "ocalić" 1 PLN za kartę do ekonta.

    Kurka, tak sobie czytam i zdziwienie mnie ogarnia. O co Wy sie bijecie?
    O jeden zloty miesiecznie? Rozumiem, ze ktos zaczyna sie irytowac, gdy
    placi bankowi miesiecznie kilkadziesat zlotych, ale kilka?

    Bartol