-
1. Data: 2004-06-29 17:47:38
Temat: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Warto zobaczyc - ciekawe.
Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695
--
Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/
-
2. Data: 2004-06-29 18:12:20
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:cbsa0o$a3h$1@news.onet.pl...
> Warto zobaczyc - ciekawe.
>
> Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
> obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
> http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695
Tylko po co przepłacać? :) Przecież to samo, a pewnie i więcej, jest
znacznie taniej w Multi :) 12 zł za Auquariusa jest sporą dawką pieniędzy, a
co dopiero 17 zł. I pewnie jeszcze do tego za karty trzeba płacić ;]
W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
--
Pozdrawiam,
Washko
http://www.odpowiedzialnosc.org/
-
3. Data: 2004-06-29 18:25:03
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
> Warto zobaczyc - ciekawe.
>
> Począwszy od 1 lipca br. Klienci indywidualni Deutsche Bank PBC S.A. będą
> obsługiwani zgodnie z nową filozofią segmentacji Klientów.
> http://banki.prnews.pl/index.php/display,5695
Raczej - nic specjalnie ciekawego. Marketingowy bełkot ;-)
-
4. Data: 2004-06-29 18:54:47
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
> W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
W marce :)
--
Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/
-
5. Data: 2004-06-29 20:00:08
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
>> W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
>
> W marce :)
Ale czy w detalu z samej marki da się wyżyć? Z usług chyba łatwiej?
Byłem kiedyś klientem Citicorp ale z tego nic nie wynika ;-)
Bogdan B.
-
6. Data: 2004-06-29 21:06:09
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: Miernik <m...@c...pl>
Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
>> W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
>
> W marce :)
Przecież marek już nie ma, parę lat temu zostały zastąpione przez
euro, nie wiedziałeś?
--
Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
http://www.miernik.ctnet.pl/ GPG:0xABC292D1
-
7. Data: 2004-06-29 21:29:23
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Miernik <m...@c...pl> wrote:
> Przecież marek już nie ma, parę lat temu zostały zastąpione przez
> euro, nie wiedziałeś?
hmm - usmieszka nie wiedze, wiec tlumacze. Chodzi o marke banku. Dla wielu
osob bedzie ona wiarygodniejsza od np. MultiBanku.
Tak samo jak ludzie siedza caly czas w PKO BP czy w "horyzont" ;) Pekao SA -
bo znaja.
A nowy detal - to juz inna liga i o klientow musi bardzo zabiegac. Umowmy
sie, ze cena nie gra dla wielu klientow az takiej roli. A widac, ze DB PBC w
Polsce przystepuje do ofensywy (co ciekawe wlasnie oglosili, zecha wycofac
bank z gieldy).
I dobrze w sumie, bo to zmusi wszystkich do lepszej pracy.
Efekty widac chociazby na rynku kart kredytowych czy kredytow hipotecznych.
--
Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/
-
8. Data: 2004-06-29 21:38:40
Temat: Re: Nowa strategia obsługi Klienta indywidualnego w Deutsche Bank
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
napisał w wiadomości news:cbsdul$r1i$1@news.onet.pl...
> > W czym ma tkwić ta atrakcyjność DB?
>
> W marce :)
Hm, przecież oni nie są pierwszy rok w tym kraju. Naprawdę myślą, że marka w
bankowości ma takie znaczenie, żeby ludzie mieli za nią aż tyle płacić? :-0
Tym bardziej, że mam wrażenie, iż dla obywatela z portfelem +3000, to marka
DB mimo wszystko jest dość abstrakcyjna. Dla mnie to są pomysły z kosmosu i
skończą się jak za pierwszym podejściem. A szkoda w sumie, bo im większa
konkurencja, tym lepiej.
--
Pozdrawiam,
Washko
http://www.odpowiedzialnosc.org/