  • 1. Data: 2008-12-31 13:20:20
    Temat: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Założyłem NKO w B.Poczt. z dostępem przez internet i właśnie naliczono mi 10
    zł prowizji, z powodu lakonicznego opisu za cholerę nie wiem za co.:

    rodzaj operacji: opłaty i prowizje
    tytuł przelewu: prowizja od RB
    kwota: 10 zł

    Czy ktoś miał pobrane coś takiego i wyjaśniono mu za co? Uprzedzając pytania
    dotychczas z w/w konta wykonałem TYLKO jeden przelew, więc opłata za kolejny
    przelew w m-cu to na pewno to nie jest, stałego zlecenia, czy PZ też nie
    składałem. SMS-ów wybrałem najtańszy darmowy pakiet 20 sms/m-c i jeszcze z
    niego nie skorzystałem. Po prostu założyłem konto, wpłaciłem na poczcie
    pewną kwotę pieniędzy i po kilku dniach przelałem na konto w innym banku.

  • 2. Data: 2008-12-31 13:29:10
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
> [...]
    > założyłem konto, wpłaciłem na poczcie pewną kwotę pieniędzy i po kilku
    > dniach przelałem na konto w innym banku.

    a zadzwonić się zapytać to nie łaska? :P
    my to możemy jedynie zgadywać: może otworzyli ci konto plus zamiast
    oszczędnościowego, może dostarczyli gotówki pod wskazany adres na
    podstawie jednorazowego lub cyklicznego zlecenia wypłaty a może wydali
    worek do monet posiadaczowi rachunku bankowego (wydanie worka osobie,
    która nie jest klientem usług bankowych - opłata
    powiększona o podatek VAT 22%) :P

    PG

  • 3. Data: 2008-12-31 15:05:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a zadzwonić się zapytać to nie łaska? :P

    Myślisz, że na to nie wpadłem? Problem w tym, że za każdym razem dostaję
    komunikat "pierwszy wolny operator podejmie rozmowę" po czym mnie rozłącza
    po kilkunastu, w porywach kilkudziesięciu sekundach.

  • 4. Data: 2008-12-31 15:17:41
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Gru, 16:05, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > komunikat "pierwszy wolny operator podejmie rozmowę" po czym mnie rozłącza
    > po kilkunastu, w porywach  kilkudziesięciu sekundach.

    I co mamy zadzwonic za Ciebie? :)

    Nie przesadzacie z tymi pytaniami na grupie ?:)

    Niedlugo bedzie pytanie: dostalem rachunek z Era GSM na 65,89 mam
    abonamnet z 45zl, nie wiecie za co ten rachunek? Dlaczego tyle? :)

  • 5. Data: 2008-12-31 15:19:01
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

> [...]
    > dostaję komunikat "pierwszy wolny operator podejmie rozmowę" po czym
    > mnie rozłącza po kilkunastu, w porywach kilkudziesięciu sekundach.

    A to przepraszam. A na pewno nie brałeś worka do monet? :D

    PG

  • 6. Data: 2008-12-31 15:28:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > I co mamy zadzwonic za Ciebie? :)

    > Nie przesadzacie z tymi pytaniami na grupie ?:)

    > Niedlugo bedzie pytanie: dostalem rachunek z Era GSM na 65,89 mam
    > abonamnet z 45zl, nie wiecie za co ten rachunek? Dlaczego tyle? :)

    Wiesz, jak banki kroją za coś klientów, to zazwyczaj dotyka to większej
    ilości osób. W końcu nie tylko ja zakładałem u nich konto. Np. gdy mBank
    pobrał opłatę 30 zł za wydanie (wydawanych za darmo) kart debetowych do
    rachunków walutowych, to też wykosił sporo osób, tylko, że mBank chociaż
    opisy zrozumiałe daje i nie trzeba się zastanawiać za co ta opłata, tylko
    można od razu reklamować.

    Ale to nic, chyba złożę reklamację, że żadnego "RB" u nich nie
    zamawiałem. :) Nie ma gdzieś w prawie bankowym jakiegoś przepisu, że
    wszelkie opłaty pobierane z konta klienta powinny być w zrozumiały sposób
    opisywane?

  • 7. Data: 2008-12-31 17:48:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gjfrif$pcg$1@news.task.gda.pl...
    > Założyłem NKO w B.Poczt. z dostępem przez internet i właśnie naliczono mi
    > 10 zł prowizji, z powodu lakonicznego opisu za cholerę nie wiem za co.:

> [...]
    może wybrałeś więcej niż raz w miesiącu?

  • 8. Data: 2008-12-31 22:36:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "zlotowinfo" gjgb8t$hiq$...@n...task.gda.pl

    > może wybrałeś więcej niż raz w miesiącu?

    Można 3 razy za freeko:

    -- raz na zewnątrz przelewem
    -- raz do wewnątrz przelewem
    -- raz szmalem na poczcie

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2008-12-31 22:37:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "BK" 5...@w...goog
    legroups.com

    : Niedlugo bedzie pytanie: dostalem rachunek z Era GSM na 65,89 mam
    : abonamnet z 45zl, nie wiecie za co ten rachunek? Dlaczego tyle? :)

    Słyszałem, że Era idzie pod młotek... ;)

    Co do Pocztowego... Mnie na razie niczego nie naliczyli poza odsetkami. :)
    Ale i niczego nie przelewałem. 10 złotych pachnie mi listonoszem
    i doręczeniem szmalu pod wskazany adres. :)

    -=-

    Chyba jednak najbezpieczniej zabrać 02 stycznia swoje
    484 złote i zapomnieć o Pocztowym... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-12-31 22:47:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:gjgs83$hm6$1@inews.gazeta.pl...

    > "zlotowinfo" gjgb8t$hiq$...@n...task.gda.pl

    > Można 3 razy za freeko:
    >
    > -- raz na zewnątrz przelewem
    > -- raz do wewnątrz przelewem
    > -- raz szmalem na poczcie

    Co nie zmienia faktu, że dokonałem jedynie dwóch operacji:

    1) wpłatę na koncie
    2) przelew po kilku dniach na inne konto