  • 1. Data: 2012-03-20 16:02:48
    Temat: Nowe gadzety w dB ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    taki tam ... audioBTwzmacniacz ;)
    http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-03-25 21:39:00
    Temat: Re: Nowe gadzety w dB ?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-03-20 17:02, Waldek pisze:
    > taki tam ... audioBTwzmacniacz ;)
    > http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/
    >
    > Pozdro

    o cholercia, a ja skusilem sie na ten zasr* modem play

  • 3. Data: 2012-03-25 22:01:06
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

> [...]

    > http://www.dbnet24.pl/promocje/audio2/
    >
    > Pozdro
    >
    >o cholercia, a ja skusilem sie na ten zasr* modem play

    Czego to ludziska nie zrobią za gadżet wart 100 zł;)

  • 4. Data: 2012-03-25 22:04:58
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Kris" <k...@W...PL> napisał w wiadomości

    > Czego to ludziska nie zrobią za gadżet wart 100 zł;)

    Darowanej 100-wie sie w zeby nie zaglada :D
    - dla jednego tylko, dla drugiego aż... ;)

  • 5. Data: 2012-03-25 22:13:48
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    >Darowanej 100-wie sie w zeby nie zaglada :D
    >- dla jednego tylko, dla drugiego aż... ;)

    A gdyby "Promocji";) nie było to czy:
    - otworzyłbyś konto w DB/potrzebujesz tego konta?
    -kupiłbyś/potrzebujesz Creative D80?
    Ludzie często kupują/uruchamiają niepotrzebne im usługi jak dostana jakiś
    gadżecik "za darmo"
    Milton Friedman kiedyś powiedział "darmowych obiadów nie ma"

  • 6. Data: 2012-03-25 23:16:09
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > A gdyby "Promocji";) nie było to czy:
    > - otworzyłbyś konto w DB/potrzebujesz tego konta?

    Podwojne nie - co wcale nie oznacza tak ;)

    > -kupiłbyś/potrzebujesz Creative D80?
    Rowniez nie

    > Ludzie często kupują/uruchamiają niepotrzebne im usługi jak dostana jakiś
    > gadżecik "za darmo"

    To tutaj Cie pewnie zaskocze ;)
    Przenioslem tam konto córce, gdyz w Inteligo nie zawsze wyrabiala 100-we
    kartą
    i marudzila ze jej 4zl zjada. Niejako przy okazji zonka dostala
    "glosnogadajacy" gadzet do auta z ktorego jest zadowolona.

    > Milton Friedman kiedyś powiedział "darmowych obiadów nie ma"

    Jak nie ma, jak sa ;) Czesto drobne leza na ulicy - tylko nie chce sie
    schylic
    - czasem nawet zjesc za nie dobry obiad ;) - za 100-we zjesz dobry obiad ?

    Np. moje GOL konto "swobodne" jest juz calkowicie swobodne
    zas druga corka cieszy sie od roku "fotopstrykiem"
    Spytasz a korzysc dla mnie ? - dosc atrakcyjne lokaty w minionym roku ;)