  • 1. Data: 2009-08-14 19:28:32
    Temat: Nowe konto Polbanku - antybela!
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    Nie wiem czy było:
    http://polbank.pl/konta-lokaty/konto-mocno-oszczedza
    jace/index.html

    Jak widać Polbank wchodzi również w segment antybelkowy (w przeciwieństwie
    do getinu wrrrrr!). Szkoda tylko, że to Polbank.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-08-14 19:40:57
    Temat: Re: Nowe konto Polbanku - antybela!
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    czy zakladajac to konto trzeba miec tez rachunek osobisty (np. eurobank
    wymaga zalozenia)? czy w umowie o prowadzenie rachunku jest rowniez
    oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym?

  • 3. Data: 2009-08-14 19:50:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h64eju$lsc$1@news.wp.pl

    > czy zakladajac to konto trzeba miec tez rachunek osobisty (np. eurobank
    > wymaga zalozenia)? czy w umowie o prowadzenie rachunku jest rowniez
    > oswiadczenie o bankowym tytule egzekucyjnym?

    Niestety jeszcze nie posiadłem takie wiedzy :) Ot informacja nt. nowego
    konta w Polbanku uzyskana od znajomego, który coś tam dzisiaj u nich
    załatwiał i m. in. miał oferowany ww. produkt.

  • 4. Data: 2009-08-14 19:59:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Jak widać Polbank wchodzi również w segment antybelkowy (w przeciwieństwie
    > do getinu wrrrrr!). Szkoda tylko, że to Polbank.

    A TOiP widzial? Kazdy przelew co najmniej 4 PLN, tylko pierwsza wyplata w
    placowce za 0 PLN. Jak dlugo trzeba oszczedzac zeby miec o 4 pln wiecej niz
    w eurobanku? ;)

    MK

  • 5. Data: 2009-08-14 20:07:56
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    MK napisał:

    > A TOiP widzial? Kazdy przelew co najmniej 4 PLN, tylko pierwsza wyplata
    > w placowce za 0 PLN. Jak dlugo trzeba oszczedzac zeby miec o 4 pln
    > wiecej niz w eurobanku? ;)

    4 zł za każdy przelew wewnętrzny przez internet to trochę
    drogo. Można to potraktować jako cos w rodzaju lokaty z
    opłatą za zerwanie 4 zł. Nie jest źle, przynajmniej jakaś
    konkurencja dla EB. No chyba, że znajdą się kolejne haczyki :)

  • 6. Data: 2009-08-14 20:09:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jak dlugo trzeba oszczedzac zeby miec o 4 pln wiecej niz
    > w eurobanku? ;)

    Sam obliczylem... po 24 dniach jestemy do przodu, ale... ;)

    MK

  • 7. Data: 2009-08-14 20:14:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szary móżyn pisze:
    > 4 zł za każdy przelew wewnętrzny przez internet to trochę drogo.

    Polbank i przelew przez internet.

    :D

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-08-14 20:15:16
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Niestety jeszcze nie posiadłem takie wiedzy :) Ot informacja nt. nowego
    > konta w Polbanku uzyskana od znajomego, który coś tam dzisiaj u nich
    > załatwiał i m. in. miał oferowany ww. produkt.

    swoja droga to wyjatkowo nie fair - zakladasz w banku lokate (bo w koncu
    konto oszczednosciowe jest odpowiednikiem takiej lokaty) i bank kaze ci
    podpisac oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji na podstawie bankowego tytulu
    egzekucyjnego! super! :(

  • 9. Data: 2009-08-14 20:35:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > podpisac oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji na podstawie bankowego tytulu

    to bardzo nie fair, ale skoro nikt tego bankowi nie zabronił to stosuje
    takie regulacje,
    za każdym razem jak zdarza mi się zakładać lokatę i muszę podpisać zgodę
    na BTE to pytam po co? jeszcze mi żaden bankowy pracownik sensownie nie
    odp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-08-14 20:36:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Sam obliczylem... po 24 dniach jestemy do przodu, ale... ;)
    >
    > MK

    ...ale to POlbank ;-(

    6,5% tylko do 20kzł....

    --