  • 1. Data: 2011-02-13 19:24:34
    Temat: Nowe konto w Millennium
    Od: Clegan <c...@g...com>

    ROR z 3% moneyback ?
    http://prnews.pl/wojciech-boczon/millenium-wprowadza
    -nowy-ror-lepszy-od-internetowego-59116.html

    Ogólnie ciekawe rozważanie na temat polityki banków w zakresie RORów.

  • 2. Data: 2011-02-14 07:40:01
    Temat: Re: Nowe konto w Millennium
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 11:24:34 -0800, Clegan napisał(a):

> [...]
    -nowy-ror-lepszy-od-
    internetowego-59116.html

    > Ogólnie ciekawe rozważanie na temat polityki banków w zakresie RORów.

    No właśnie też się natknąłem na nie w Mille:

    <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/konta-osobiste/
    dobre-konto/>

    Na tyle innych rachunków z darmowymi wszystkimi bankomatami te konto
    wygląda naprawdę dobrze a razem z kk impresja może tworzyć już całkiem
    niezły zestaw.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-02-14 09:31:15
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2011-02-13 20:24, Clegan pisze:
    > ROR z 3% moneyback ?
    > http://prnews.pl/wojciech-boczon/millenium-wprowadza
    -nowy-ror-lepszy-od-internetowego-59116.html

    > Ogólnie ciekawe rozważanie na temat polityki banków w zakresie RORów.

    Sprzedają się... to i trzeba klientów nałapać :)

    W regulaminie zwrotu 3% jest załącznik...

    CYTAT:
    Wykaz kodów kategorii akceptanta kart płatniczych MCC
    objętych Regulaminem ,,Zwrotu 3% wydatków na zakupy" dla Posiadaczy
    Dobrego Konta
    obowiązujący od 14 lutego 2011r.
    Supermarkety, sklepy spożywcze:
    5411 5441 5451 5462 5499 5331
    Stacje paliw: 5541 5542 5983
    KONIEC CYTATU.

    Przy użyciu wyszukiwarki kody można rozszyfrować...
    ale jak sprawdzić jaki MCC jest przypisany do danego sklepu???

    Np. taki Lidl... jest "dyskontem" (albo tak się mianuje), a "Discount
    Stores" mają inny kod niż ww...

  • 4. Data: 2011-02-14 23:34:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    >
    > Na tyle innych rachunków z darmowymi wszystkimi bankomatami te konto
    > wygląda naprawdę dobrze a razem z kk impresja może tworzyć już całkiem

    Ale to konto nie ma zadnych specjalnych dodatkow oprocz 3% zwrotu, ale tylko
    z wybranych sklepow, czyli efektywnosc moze byc nawet gorsza niz 1% zwrotu
    przy kredytowce(zalezy od struktury wydatkow); platne zlecenia stale; jak
    nie spelni sie warunkow, to automatycznie oprocz oplaty za konto, platne
    staja sie bankomaty.
    Ot kolejny rachunek, ktory moze byc bezplatny, ale samo otwieranie dla tych
    3% nie ma specjalnego uzasadnienia.

  • 5. Data: 2011-02-15 08:10:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 00:34:21 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Ot kolejny rachunek, ktory moze byc bezplatny, ale samo otwieranie dla
    > tych 3% nie ma specjalnego uzasadnienia.

    Konto IMO jest niezłe dla ludzi, którzy płacą kartą debetową i chcą mieć
    wszystkie darmowe bankomaty. Warunek do spełnienia aby konto było
    darmowe, nie jest jakiś specjalnie trudny a przy okazji po zorientowaniu
    się w tych 3% można mieć jeszcze tańsze zakupy lub tankowanie.

    --
    xbartx