  • 1. Data: 2009-01-10 19:06:39
    Temat: Nowe pomysly Pocztowego - Konto oszczednosciowe na 8%
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Przyznam sie, ze mnie zaskakuja ostanio... Limit, ktorego dotyczy
    podwyzszone oprocentowanie jak przy Killerze, czyli 10tys.

    Już 40 tys. Klientów zdeponowało ponad 200 mln zł na Nowym Koncie
    Oszczędnościowym. Teraz, dzięki programowi "Ekstra Procent" mogą oni zyskać
    nawet 8% w skali roku.

    Przedstawiamy 6 powodów, dla których warto założyć NKO:
    wysokie oprocentowanie bazowe - 6%, z możliwością podniesienia do 8% !
    0 zł opłat za konto
    możliwość dokonania wpłaty lub przelewu w dowolnym momencie (nawet 3x bez
    opłaty)
    wypłacasz pieniądze bez utraty odsetek
    zarabiasz od pierwszej złotówki
    masz możliwość sprawdzenia stanu konta SMS-em

    http://www.pocztowy.pl/ekstra_procent/

    MK

  • 2. Data: 2009-01-10 22:42:37
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 20:06, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > wypłacasz pieniądze bez utraty odsetek
    > zarabiasz od pierwszej złotówki
    > masz możliwość sprawdzenia stanu konta SMS-em

    Po co im tyle pieniędzy po takich kosztach ? Aż jestem ciekaw, co z
    tego wyniknie ?

  • 3. Data: 2009-01-10 22:48:05
    Od: k...@o...pl

    On 10 Sty, 23:42, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Po co im tyle pieniędzy po takich kosztach ? Aż jestem ciekaw, co z
    > tego wyniknie ?
    Ale ciekawa jest forma podwyższania oprocentowania: trzeba płacić
    kartą.

    Żeby uzyskać 8% trzeba miesięcznie wydać kartą min. 2000zł, natomiast
    maksymalna kwota której dotyczy podwyższone oprocentowanie to 10k

    Czyli jest to zdobywanie depozytów z zarazem zachęcanie do płacenia
    kartą.

  • 4. Data: 2009-01-10 23:15:56
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Sty, 23:48, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > maksymalna kwota której dotyczy podwyższone oprocentowanie to 10k
    >
    > Czyli jest to zdobywanie depozytów z zarazem zachęcanie do płacenia

    Ja mysle, ze zdobywanie depozytow jest tu dosc nisko na liscie celow.

  • 5. Data: 2009-01-10 23:20:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sty, 23:48, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > maksymalna kwota której dotyczy podwyższone oprocentowanie to 10k
    >
    > Czyli jest to zdobywanie depozytów z zarazem zachęcanie do płacenia

    Tego nie wiedziałem. Niech się ugryzą w żyć wobec tego.

  • 6. Data: 2009-01-10 23:22:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
> [...]

    maksymalna kwota której dotyczy podwyższone oprocentowanie to 10k

    Czyli jest to zdobywanie depozytów z zarazem zachęcanie do płacenia

    Chodzi przede wszystkim o pozyskanie nowych klientow. Zeby klient mogl
    skorzystac z tej opcji musi kupic: ROR, karte i konto oszczednosciowe. Ta
    forma 'kupowania klientow jest tansza od cashbacku za korzystanie z karty.
    IMHO koszty nie sa takie duze jak na jednego klienta. Oprocentowanie
    bonusowe zostalo zapewne tak wyliczone zeby pokryla je prowizja z tranzakcji
    kartowych :).
    Ja chcialbym sie dowiedziec kto za tym wszystkim stoi ;).

    MK

  • 7. Data: 2009-01-11 00:26:49
    Od: "ygreko" <...@...com>

    <k...@o...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
    [...]
[...]

    ~~~~~~

    Czyli jest to zwiekszenie zarobku dla banku ;).
    10kpln na 6% daje koszt dla banku 50 zl. Te same 10kpln na 8% to 16,67 zl
    wiecej, a na wydaniu karta 2000 zl bank jesli zarobi 1% (mysle, ze to
    minimum) to bedzie to 20 zl, czyli na takim uzytkowniku, co chce miec
    wiekszy procent, bank zarobi min. 3,22 zl wiecej miesiecznie. A przeciez nie
    kazdy zawsze na oszczednosciowym bedzie mial 10kpln. Co wiecej -- jak trzeba
    wydac karta 2kpln, to sila rzeczy staje sie to podstawowa karta, wiec nawet
    jak nie ma nic na koncie oszczednosciowym to i tak sie dalej tej karty
    uzywa.
    Sprytne? :)

  • 8. Data: 2009-01-11 07:19:39
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MK" news:gkbajb$lsg$1@news.wp.pl

    > Ja chcialbym sie dowiedziec kto za tym wszystkim stoi ;).

    Jakiś czas temu chodziły tu i ówdzie słuchy, że w pocztowym kręcą młynem
    ludzie, którzy odeszli z mBanku i teraz wdrażają swoje pomysły w życie, w
    innych przybytkach bankowych.

  • 9. Data: 2009-01-11 08:23:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Sty, 08:19, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
> [...]
    > ludzie, którzy odeszli z mBanku i teraz wdrażają swoje pomysły w życie, w

    Dokladnie.

    np. (za prnews.pl):
    A swoją drogą, jeśli już przy działaniach marketingowych. W Pocztowym
    zaczął pracować Marcin Szymkowiak, do niedawna Naczelnik Wydziału
    Merchandisingu i Identyfikacji Wizualnej w mBanku. Był w nim
    odpowiedzialny m.in. za marketing sieci sprzedaży, czy współpracą w
    zakresie realizacji lokalnych kampanii promocyjnych

    albo

    Tomasz Bogus od początku swojej kariery zawodowej związany jest z
    bankowością. Doświadczenie w zakresie bankowości korporacyjnej
    zdobywał m.in. w Powszechnym Banku Gospodarczym, gdzie pełnił funkcję
    z-cy Dyrektora Departamentu Bankowości Przedsiębiorstw oraz Banku
    Austria Creditanstalt Poland na stanowisku Dyrektora Oddziału Banku.
    Od 2001 r. związany był z BRE Bankiem, gdzie najpierw szefował
    MultiBankowi, a do niedawna pełnił funkcję Dyrektora Banku ds.
    Zarządzania Siecią Oddziałów Korporacyjnych.

    ---

    Mozna kilka innych takich newsow wyszukac ;-)

  • 10. Data: 2009-01-11 13:08:49
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "BK" news:c57c9bd6-5744-4c4a-bcc2-9189ac1d62c6@17g2000vbf
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Obecność w tych ludzi w pocztowym widać jak na dłoni. Jest ona tym
    wyraźniejsza jeżeli spojrzymy trochę wstecz na ofertę mBanku i pocztowego. W
    chwili obecnej mBank stoi w miejscu (w przeciwieństwie do pocztowego) i
    chyba nie zanosi się, że w najbliższym czasie się to zmieni.