  • 1. Data: 2009-06-06 05:53:13
    Temat: Nowości w Aliorze - karty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak mi się dzisiaj na wyciągu rzuciło. Jeżeli było to przepraszam, ale
    ostatnio nie jestem niestety na bierząco z powodu czasowstrzymywacza ;)

    "Miło nam poinformowac, ze  w Taryfie Opłat i Prowizji znalazły sie
    nowe rodzaje kart kredytowych i debetowych. Wraz ze zmiana Taryfy w
    ofercie Banku pojawia sie karty debetowe z nowymi wizerunkami, a takze
    karta debetowa z wygodna funkcjonalnoscia PayPass. Karty te beda takze
    umozliwiały dokonywanie płatnosci przez Internet."

    http://tinyurl.com/alior-toip
    http://preview.tinyurl.com/alior-toip

    Zaczynają nadrabiać zaległości ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-06-06 08:34:02
    Temat: Re: Nowości w Aliorze - karty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Tak mi się dzisiaj na wyciągu rzuciło. Jeżeli było to przepraszam, ale
    > ostatnio nie jestem niestety na bierząco z powodu czasowstrzymywacza ;)

    Było :) Ale dopiero od 1 lipca (a w praktyce to pewnie się zobaczy). W
    każdym razie karta ze skrzypcami śliczna :)

    --
    Mithos